تیغ اره سردریل

0

تیغ اره سردریل انواع متفاوتی دارد. شما برای خرید یک مدل مناسب از یک تیغ اره سر دریل نیاز دارید که انواع این تیغ ها و کاربرد آن برای هر نوع برش را بدانید.

آشنایی با انواع تیغ اره سر دریل و کاربردهای آن

تیغ اره سر دریل به صورت معمول به ۴ دسته تقسیم می شود. این تیغ ها از لحاظ ظاهری و دانه ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برای اینکه شما بتوانید یک انتخاب مناسب برای تیغ اره داشته باشید، باید انواع این تیغ ها را بر اساس شکل ظاهر و کاربرد آن ها بشناسید.

تیغ اره یکی از کاربردی ترین لوازم در صنایع چوب و فلزات است و برای برش اغلب فلزات نرم و ورقه های نازک چوب نیاز دارید که از این تیغه استفاده کنید. تیغ اره سر دریل بر اساس برند و نوع آن برای دستگاه های مختلف قیمت های متفاوتی دارد.

تیغ اره سردریل

یکی از انواع تیغ اره ، مدل سایشی است. در انتهای صفحه اره این تیغ دندانه های مربعی شکل می بینید. در واقع شکل این اره شباهت زیادی به مغاره نجاری دارد. اما باید به این موضوع توجه کنید که استفاده از این نوع تیغ اره پس از برش چوب کناره های تیزی را برای آن ایجاد می کند. استفاده از این نوع تیغ ها بیشتر برای ایجاد شکاف و همچنین برش های عمودی چوب توصیه می شود.

تیغ اره سردریل : نوع دیگری از تیغ اره ، مدل تیغه های لبه کج است. دندانه های این تیغ اره مخالف هم هستند. این تیغه یکی از تیغه های قدرتمند است و استفاده از آن باعث از هم گسیختی فیبرهای چوب می شود. درست مانند زمانی که شما از اره برای برش چوب استفاده می کنید این تیغ اره سر هم همان کار را انجام می دهد.

نمونه ی بعدی تیغ های ترکیبی هستند که شامل ۵۰ دندانه می شوند که در دسته های ۴ یا ۵ تایی در کنار هم قرار گرفته اند. در این نوع تیغ اره سر دریل برش های تمیز و صاف ایجاد می شود. از این تیغ ترکیبی سر اره می توانید به صورت همه منظوره استفاده کنید زیرا برش های آن بسیار تمیز و یک دست می باشد در نتیجه نیاز به سوهان زدن زیاد چوب وجود ندارد.

نوع دیگر از تیغ اره سر دریل، تیغه های تراش سه گانه هستند که دارای دندانه های پخ شکل می باشند که در چوب، برش های خشنی را ایجاد می کند در حالی که در آن دندانه های راکر وجود دارد که باعث تمیز شدن محل برش هم می شود. وجود این دندانه ها برای برش مواد با چگالی بالا مانند پلاستیک یا سطوح جامد سخت بسیار مناسب می باشد.

راهنمای خرید تیغ اره سر دریل

تیغ اره سردریل : شما می توانید برای خرید اینترنتی تیغ اره سر دریل به راحتی به این سایت های اینترنتی مراجعه کنید و با مطالعه کامل مشخصات انواع تیغ اره نمونه ی مناسب مورد نیاز خود را به تعداد دلخواه سفارش دهید. نیازی نیست که برای پیدا کردن یک تیغ اره سر دریل در اندازه ی مورد نیازتان، زمان زیادی را صرف کنید؛ در اینترنت تمامی نمونه های این تیغ ها در برندها و انواع مختلف موجود می باشد که با خرید آن ها در اسرع وقت می توانید آن ها را درب محل کار خود تحویل بگیرید.

دلایل اهمیت خرید تیغ اره سر دریل

همانطور که می دانید یکی از لوازم ضروری در نجاری و برش فلزات، دریل می باشد. این اره ها نیاز به تیغ اره سر دریل دارند که متناسب با هر نوع برش متفاوت خواهد بود. این تیغ ها انواع مختلفی دارند که قیمت آن ها هم بر اساس نوع کاربرد آن ها متفاوت خواهد بود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره سردریل مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد