تیغ اره زنجیری

0

تیغ اره زنجیری در ابعاد و ظرفیت های متنوعی عرضه می شود. موتورهای تیغ اره زنجیری بنزینی یا برقی هستند و دارای دو قسمت بدنه و واحد برش می باشند.

اطلاعاتی درباره تیغ اره زنجیری

تیغ اره زنجیری از طریق موتور بنزینی یا برقی، زنجیر بلند خود را به حرکت در می آورد و سبب برش خواهد شد. کاربرد تیغ اره زنجیری در بریدن درختان خشک شده، هرس کردن درختان، تهیه هیزم از درختان و شاخه ها و … می باشد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره این نوع تیغ اره و نحوه ی خرید آن خواهیم پرداخت.

تیغ اره زنجیری

تیغ اره زنجیری با توجه به نوع کاری که قرار است انجام بدهد، در ابعاد و ظرفیت های متنوعی عرضه می شود. تیغ اره زنجیری دارای سه نوع ویژه هرس، اره با دسته بلند و کار در جنگل تقسیم می شود. موتورهای این نوع اره ها یا بنزینی و یا برقی هستند و دارای دو قسمت بدنه و واحد برش می باشند.

تیغه های کوچک و تیزی که روی زنجیر وجود دارد عمل برش را انجام می دهد. موتور، تجهیزات کنترل کننده و ایمنی و اهرم ها در بدنه این تیغ اره وجود دارند، زنجیر و تیغه راهنما در واحد برش می باشند.

موتور تیغ اره زنجیری

موتور این تیغ اره اگر بنزینی باشد به اندازه ۱۲۰-۳۰ سانتی متر مکعب حجم دارد و سوخت آن ها مخلوطی از بنزین و روغن است که نسبت آن ها ۲۰-۱ یا ۲۵-۱ است. سرعت این تیغ اره در حالت بدون بار ۴-۳ هزار دور در دقیقه است و توانی به اندازه ۵.۸ – ۵.۱ اسب بخار دارد. از آن جا که نوع موتور این تیغ اره پوسته ای است، قابلیت استفاده در هر وضعیتی که در سطح افق قرار گرفته باشد را دارد.

تجهیزات ایمنی تیغ اره زنجیری

سرعت بالای زنجیر گاهی سبب ایجاد خطر برای کاربر می شود و ممکن است کاربر نتواند آن را متوقف کند. به طور مثال در اره زنجیری وقتی تیغه به مانعی سخت برخورد می کند، ممکن است عمل لگد زدن رخ دهد. برای پیشگیری از این امر تیغ اره به لوازمی ایمنی تجهیز شده است که شامل حفاظ دست جلو، مهار زنجیر، زنجیر غیر دستی و ترمز زنجیر می باشد.

تیغه راهنما در این تیغ اره علاوه بر این که سبب هدایت آن خواهد شد، سبب حرکت زنجیر می شود. ریلی در دو طرف تیغه راهنما وجود دارد که سبب حرکت زنجیر بین دو ریل خواهد شد. این گونه است که حین حرکت از انحراف زنجیر جلوگیری خواهد شد. تیغه هم بر حسب نوک خود در دو نوع تقسیم بندی می شود که شامل صلب و چرخ زنجیر دار است.

راهنمای خرید تیغ اره زنجیری

برای خرید تیغ اره زنجیری می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی اقدام کنید. خرید اینترنتی تیغ اره زنجیری سبب می شود این محصول را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید و این گونه در وقت و هزینه تان صرفه جویی خواهد شد. جهت دریافت راهنمایی با شماره تماس های موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان در رابطه با خرید و نحوه ی مصرف این محصول پر کاربرد هستند. قیمت هر نوع از این تیغ اره مشخص شده است و اطلاعاتی درباره آن ها در سایت ذکر شده است تا با اطلاعات کافی برای خرید آن ها اقدام کنید. با توجه به هدفی که از خرید تیغ اره دارید انواع آن را برای فروش در اختیارتان قرار داده ایم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره زنجیری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد