تیغ اره دریل

2

تیغ اره دریل کاربرد فراوانی در صنایع چوبی دارد. این نوع تیغ اره انواع مختلفی دارد. خرید اینترنتی تیغ اره دریل، تهیه ی این نوع تیغ اره را آسان نموده است.

آشنایی با انواع تیغ اره دریل و ویژگی های آن ها

تیغ اره دریل، که با انرژی حاصل از الکترو موتور قادر به برش می باشد، از ابزار و تجهیزات بسیار کاربردی در صنایع چوبی به شمار می رود. در واقع بدون وجود این تیغه، اره دریل هیچ گونه کارایی نخواهد داشت. با این نوع تیغ اره و انواع و هم چنین نحوه ی خرید آن بیش تر آشنا شوید.

کاربرد تیغ اره دریل

ایجاد برش در سطح موادی مانند چوب توسط تیغ اره دریل انجام می شود. کاربرد این تیغه در ساخت صنایع چوبی مانند ساخت سازه های چوبی و مبلمان سازی به وضوح دیده می شود. قطر زیاد تنه های درختان و ایجاد الوار ها و تخته های چوبی نیز به کمک این تیغه ی اره انجام می شود.

برش کاری های دقیقی که در ساخت خانه های چوبی باید انجام شود تا قطعات و عناصر سازنده ی آن به درستی در کنار هم قرار گیرند نیز با استفاده از تیغ اره های دریل صورت می گیرد. این تیغه ی اره ها در صنایع تزئینی مختلف نیز بسیار کاربرد دارند. ایجاد طرح های مختلف در قطعات چوبی از دیگر کاربرد های تیغ اره می باشد.

تیغ اره دریل

تیغ اره های انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها جنس، قیمت و کاربرد متفاوتی خواهد داشت. تیغ اره دریلی که روی آن HCS نوشته شده باشد، یعنی جنس آن از فولاد کربنی می باشد. این نوع از تیغ اره ها را برای برش در مواد نرم مانند چوب های نرم، پلاستیک های نرم استفاده می کنند. نوعی دیگر از تیغ اره دریل که عنوان HSS روی آن قید شده است، از فولاد سخت شده، ساخته شده اند و برش کاری در مواد سخت تر مانند چوب های سخت را انجام می دهند.

تیغه ی اره ی دریل بی متال یا تیغ اره دو فلزی، نوعی از این تیغه ها است که حالت ارتجاعی دارد و قابلیت برش مواد بسیار سخت را دارا می باشد. تیغ اره دریل تولید شده از جنس تنگستن کاربید از دیگر انواع تیغ اره های دریلی هستند. کارایی این نوع تیغ اره ها بسیار بالا می باشد.

شکل ظاهری و نحوه ی آرایش دندانه های تیغ اره نیز می تواند در تنوع بخشی به تیغه ی اره ی دریل نقش مهمی داشته باشد. نوعی از این تیغه ها دارای دندانه های مواج هستند و نوعی دیگر دارای دندانه هایی به طرفین می باشند. در برخی دیگر دندانه ها مخروطی شکل اند. ماشین کاری شدن یا عدم ماشین کاری تیغه اره،  نیز تنوع تیغه های مذکور را افزایش می دهد.

راهنمای خرید تیغ اره دریل

برای برخورداری از خرید تیغ اره دریل به شکلی سریع و آسان می توانید خرید اینترنتی آن را بر خرید حضوری این ابزار ترجیح دهید. برای خرید اینترنتی تیغ اره دریل باید به فروشگاه هایی که عرضه و توزیع این ابزار آلات را بر عهده دارند، مراجعه نمود. خرید از این سایت ها به آسانی انجام می شود.

با ثبت سفارش خرید، در این سایت ها، در سریع ترین زمان ممکن، محصول درب منزل، آماده ی تحویل می باشد.برتری خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری تیغ اره مزایای ویژه ای از جمله تضمین کیفیت کالا و سلامتی فیزیکی آن، بهره مندی از تخفیف، امکان بازگشت کالا، عدم نیاز به صرف زمان اضافی می باشد. ضمن این که شما می توانید از مشاوره ی رایگان در هنگام خرید هم بهره ببرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره دریل مراجعه کنید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد