تیغه فرز پروفیل آلومینیوم

0

 

این مقاله در مورد تیغه فرز پروفیل آلومینیوم ارائه شده است. ما در این مقاله می خواهیم درباره تیغه فرز پروفیل آلومینیوم و نحوه خرید آن صحبت کنیم.

تیغه فرز پروفیل آلومینیوم

تیغه فرز پروفیل آلومینیوم یک قطعه بسیار پر کاربرد در امر برش و براده برداری فلزات می باشد. البته امروز می خواهیم بیشتر درباره تیغه فرز و برش آلومینیوم صحبت کنیم. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این قطعه و نحوه خرید آن آشنا کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با تیغه فرز پروفیل آلومینیوم

تیغه فرز پروفیل آلومینیوم یکی از ابزار های اصلی در فرزکاری است که برای براده برداری از قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. این تیغه به صورت چند لبه می باشد و در حین براده برداری در هر لحظه هر یک از تیغه ها به صورت دورانی عملیات براده برداری را انجام می دهند. در زمانی که یک تیغه بیکار بوده و به صورت آزاد و بدون براده برداری دوران می کند، خنک می شود و برای نوبت بعدی آماده می شود.

این نوبتی کار کردن استهلاک تیغه فرز را کاهش داده و به روند کار سرعت می بخشد. از تیغه فرز آلومینیوم معمولا برای براده برداری پروفیل آلومینیوم استفاده می شود. محور اصلی تیغه فرز پروفیل آلومینیوم می تواند به صورت عمودی یا افقی باشد. البته تفاوت آنچنانی بین این دو حالت وجود ندارد. شما برای خرید این محصول با قیمتی بسیار ارزانتر از بازار هم اکنون می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کرده و ثبت سفارش و خرید خود را قطعی نمایید.

ویژگی های تیغه فرز پروفیل آلومینیوم

تیغه فرز پروفیل آلومینیوم به صورت گره ای شکل هستند و دارای دو سر و دو لبه می باشد. محل برش در لبه نازک تر و تیز تر تیغه قرار داشته و به سرعت می تواند عملیات برش را انجام دهد. جنس تیغه ها معمولا از فولاد ساخته می شوند و استحکام بسیار خوبی دارند. به همین دلیل برای برش آلومینیوم می توان از آن استفاده نمود. ضخامت تیغه ها آنچنان کم و نازک نیست و ضخامت زیاد آن باعث شده است، طول عمر تیغه فرز افزایش پیدا کند.

انواع تیغه فرز شامل تیغه فرز غلتکی، تیغه فرز انگشتی، پولکی، تیغه فرز ساده یا مرکب، تیغه فرز دنده راست، تیغه دنده کج، تیغه دنده مارپیچ، تیغه فرز مخروطی، سوراخ دار و… می باشد. اگر به دنبال یک دستگاه برش با کیفیت هستید ما به شما خرید تیغه فرز را پیشنهاد می کنیم، این دستگاه در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی ما موجود بوده و شما می توانید به سادگی و با چند کلیک به هر تعداد که نیاز دارید، سفارش دهید.

راهنمای خرید تیغه فرز پروفیل آلومینیوم

اگر قصد خرید تیغه را دارید، برای ثبت سفارش و خرید می بایست ابتدا به وب سایت ما مراجعه کرده و سپس وارد صفحه محصولات شوید. در این صفحه می توانید محصول مورد نظر خود یعنی تیغه فرز پروفیل آلومینیوم را انتخاب نمایید. پس از انجام این کار وارد صفحه اطلاعات محصول خواهید شد.

در این بخش می توانید پس از مطالعه اطلاعات لازم نسبت به ثبت سفارش و خرید آن اقدام کنید. برای خرید باید فرم خرید را پر کرده و سپس بر روی گزینه خرید محصول کلیک نمایید. در این قسمت می توانید به درگاه بانک متصل شده و هزینه لازم را پرداخت نمایید. پس از انجام این کار سفارش شما ثبت شده و در اسرع وقت قطعه برای شما ارسال می شود. قیمت های فروشگاه اینترنتی ما بسیار ارزانتر از قیمت بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی فروش این دست قطعات می باشد. شما می توانید با خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی ما از دیگر امکانات و مزایا خرید از ما بهره مند شوید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغه فرز پروفیل آلومینیوم مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد