آشنایی با تیغ اره رومیزی و خرید آن

0

تیغ اره رومیزی از مهمترین اجزای اره های محسوب می شود، تیغ اره رومیزی انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع اره رومیزی و کاربرد آن می توان خریداری کرد

آشنایی با تیغ اره رومیزی و خرید آن

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد تیغ اره رومیزی بپردازیم. شما نیز اگر به دنبال خرید تیغ اره های هستید در این مقاله همراه ما باشید. اره های رومیزی یکی از مهمترین انواع اره ها هستند که از آنها برای برش چوب و سایر قطعات کار استفاده می شود. اره های رومیزی از اجزای مختلفی برخوردار هستند که یکی از این اجزا تیغ اره های رومیزی است که از مهمترین آنها به حساب می آید. پیش از خرید تیغ اره بهتر است که در مورد آن اطلاعاتی بدست آورده شود تا با توجه به نیاز اره تیغ اره مورد نظر تهیه شود.

آشنایی با تیغ اره رومیزی و خرید آن

اره های رومیزی

آشنایی با تیغ اره رومیزی و خرید آن : اره ها از مهمترین ابزارهایی هستند که در بسیاری از صنایع از آنها استفاده می شود، یکی از مهمترین صنایعی که در آن استفاده گسترده ای از اره های چوبی می شود صنایع چوب و نجاری است. در صنایع چوبی نیز اره بیشترین کاربرد را دارد و این هم به دلیل آن است که اره های از کاربردهای ویژه ای برخوردار هستند.

اره های میزی به اره ای گفته می شود که دارای تیغ گرد بر است و از آن برای برش چوب استفاده می کنند. با استفاده از این اره به راحتی می توان چوب را برش داد و حتی می توان زاویه برش را نیز تنظیم کرد که از طریق تنظیم تیغه انجام می گیرد. در گذشته استفاده از اره های میزی خطرناک بود. اما در حال حاضر با پیشرفت فناوری خطراتی که از استفاده این اره های وجود دارد به حداقل رسیده است و برای جلوگیری از آسیب دیدن انگشت ها، از چوبی برای فشار قطعه کار استفاده می شود. اکثر اره های دارای سیستم تخلیه خاک هستند که موجب می شود در محیط کار نظافت به طور کامل رعایت شود.

تیغ اره رومیزی

آشنایی با تیغ اره رومیزی و خرید آن : یکی از مهمترین اجزای هر اره ای تیغ آن است، بدون وجود داشتن تیغ اره امکان برش وجود ندارد با توجه به این که انواع مختلفی از اره ها وجود دارد، تیغ های اره نیز متفاوت است. در اره نیز تیغ اره به عنوان یکی از مهمترین اجزای آن محسوب می شود. تیغ اره در وسط میز اره قرار دارد که یک پشتیبان بسیار مناسب برای برش قطعه مورد نظر محسوب می شود. در برخی از اره های رومیزی به منظور تنظیم عمق برش تیغه اره به سمت بالا و یا پایین حرکت داده می شود. برای همیت منظور برای ایجاد برش ها عمیق تر لازم است که تیغ اره میزی به سمت بالا حرکت داده شود و برای برش کم عمق باید به سمت پایین آورده شود.

کاربرد تیغ اره رومیزی

تیغ اره رومیزی بیشتر برای برش دادن انواع چوب در کارگاه های نجاری استفاده می شود، همچنین از این تیغ می توان برای برش اچ پی ال، ام دی اف، نئوپان و پلای وود استفاده کرد که برش توسط تیغ های اره میزی بر روی این قطعه کارها با سرعت و دقت بالا انجام می شود. علاوه بر این که با استفاده از این تیغ ها می توان برشکاری را انجام داد امکان اقداماتی مانند دو راهه زدن قطعات چوبی، برش قطعات عرضی چوب، ساخت برخی از اتصالات همانند فاق، زبانه، انگشتی کنشکاف با قلیف نیز وجود دارد. از دیگر کاربردهای مهم این اره ها و تیغ های آن این است که قابلیت دور کردن صفحات چوبی را دارند و به همین دلیل است که به آن اره دورکن نیز گفته می شود.

انواع تیغ اره رومیزی

آشنایی با تیغ اره رومیزی و خرید آن : اره های میزی در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. به طوری کلی آنها را می توانیم به دو نوع خانگی و کارگاهی دسته بندی کنیم. علاوه بر این، اره های رومیزی در انواع برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که از مهمترین این برندها می توانیم به بوش، متابو، محک، کرون، ماکیتا، رونیکس، ودیوالت، آینهل، آاگ اشاره کنیم. هریک از این برندها اره های رومیزی را در مدل ها و انواع مختلفی تولید می کنند که هر یک از آنها نیازمند تیغ مخصوص خود هستند و نمی توان یک تیغ را برای همه مدل های اره رومیزی استفاده کرد به طور کلی تیغ های اره رومیزی به صورت گرد برشی هستند که از لحاظ جنس، ابعاد و نوع کاربرد تفاوت هایی را با هم دارند.

خرید تیغ اره رومیزی

آشنایی با تیغ اره رومیزی و خرید آن : با توجه به این که اره کاربرد فراوانی را در نجاری ها و کارگاه های چوب بری دارد ما امکان خرید اینترنتی تیغ اره را برای شما مهیا کرده ایم، در کمترین زمان ممکن می توانید تیغ اره را از سایت ما خریداری کنید. همان طور که گفته شد انواع مختلفی از تیغ های اره وجود دارد که با توجه به کاربرد، جنس اره و ابعاد آن می توانید اره مورد نظر خود را انتخاب کنید. نکته ای که تحت عنوان راهنمای خرید تیغ اره رومیزی می توان به آن اشاره کرد این است که در ابتدا برای خرید تیغ اره رومیزی کارآیی آن را در نظر داشته باشید و سپس با توجه به میزان بودجه ای که دارید می توانید تیغ مورد نظر خود را تهیه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد