گرانقیمت ترین خانه ی روی زمین

0

گرانقیمت ترین خانه ی روی زمین

گرانقیمت ترین خانه ی روی زمین : خانه، این امن ترین فضا، می تواند معماری و طراحی های مختلفی داشته باشد. کافیست به خیابان های شهر بروید تا انواع و اقسام خانه ها را که دارای معماری های مختلف و اندازه های متفاوتی هستند، ببینید. اما کمتر پیش می آید که خانه ای را ببینید که آنقدر خاص و ویژه باشد که آوازه ی آن به گوش کل افراد شهر رسیده باشد و یا اصلا جهانی شده باشد! معمولا افراد بسیار ثروتمند و مشهور  که شانس این را دارند تا در خانه های فوق العاده گران و زبانزد زندگی کنند.

در جهان، خانه های مختلفی ساخته می شوند، از خانه ی کوچک گرفته تا خانه های بسیار بزرگ، لوکس و شیک که  تنها در رویاهایتان آن ها را میبینید، خانه هایی که با کاخ های پادشاهی رقابت می کنند.

امروز افراد مشهور یا به اصطلاح سلبریتی ها، زیباترین خانه های دنیا را دارند، خانه هایی که بعضا به سفارش آنها ساخته و طراحی می شود. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید، گرانقیمت ترین خانه ی جهان، خانه ای نوساز نیست، بلکه نزدیک به دو قرن سن دارد.

امروز سری می زنیم به همین خانه، که یکی از خانه های بسیار زیبا است و عنوان گران قیمت ترین خانه ی دنیا را به خود اختصاص داده است. در ادامه ی مطلب با ما همراه شوید.

این است گران قیمت ترین خانه ی زمین

گرانقیمت ترین خانه ی روی زمین : یک خانه فوق العاده می تواند رویای هر کسی باشد اما برخی خانه ها فراتر از رویا هستند. وقتی صحبت از گران قیمت ترین خانه جهان می شود حتما صحبت از چیزی مثل قصر است و قیمت آن هم سر به آسمان می زند. البته که همین طور است ،  اما جالب است بدانید که در آن گوشه ی جهان، بسیاری از افراد ثروتمند، برای خریدگرانقیمت ترین خانه ی زمین، سر و دست می شکنند.

The Villa Les Cèdres نام این خانه ی زیبای ۱۸۷ ساله است که در امتداد ساحل Saint-Jean-Cap-Ferrat در جنوب فرانسه قرار گرفته است و امروز قرار است به مبلغ بالایی به فروش برسد.

این عمارت با ۱۴ هزار متر مربع مساحت، دارای ۱۴ اتاق خواب فوق العاده است که هر یک دارای دکوراسیون پر جلال و شکوه اند.

گرانقیمت ترین خانه ی روی زمین : ساخت ابتدایی این بنا، به سال ۱۸۳۰ بر می گردد و برای اولین بار در سال ۱۸۵۰ توسط شهردارVillefranche-sur-Mer خریداری شد. سپس این عمارت به پادشاه بلژیکی لئوپولد دوم در سال ۱۹۰۴ فروخته شد. پس از مرگ لئوپولد، ویلا ل سیدر، در سال ۱۹۲۴ به خانواده Marnier-Lapostolle رسید. این خانواده به تولید لیکورهای خوشمزه و در اندازه های بزرگ، انواع نوشیدنی های خوشمزه شناخته شده هستند و همچنین گیاهان عجیب و غریب بسیاری را کشت می کردند.

تا سال ۲۰۱۶، این عمارت در اختیار خانواده Marnier-Lapostolle بود که پس از آن، توسط مالک شرکت، SPML خریداری شد. این خانه با قیمت ۳۵۰ میلیون یورو، معادل ۴۱۰ میلیون دلار برای فروش به ثبت رسیده است و اکنون توسط یک کمیته پنج نفری از خانواده های Marnier و Di Fede اداره می شود.

گرانقیمت ترین خانه ی روی زمین : داخل خانه و دیوارهای آن با پرتره های فوق العاده زیبا تزئین شده است و یک کتابخانه با ۳۰۰۰ کتاب در مورد گیاهان، در این عمارت فوق العاده وجود دارد. این خانه همچنان یکی از زیباترین باغ های اروپا را داراست، چرا که در آن بیش از ۱۵۰۰۰ گیاه و ۲۰ گلخانه با پوشش گیاهی نادر که تنها در مناطق گرمسیری می رویند، وجود دارد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد