چگونه میز جلو مبلی خود را تزئین کنیم؟

0

چگونه میز جلو مبلی خود را تزئین کنیم؟

چگونه میز جلو مبلی خود را تزئین کنیم؟ به اتاق نشیمن منزل خود نگاه کنید؛ تقریباً تمامی عناصر دکوراتیو در حاشیه قرار دارند و در میانه اتاق نشیمن به‌جز یک فرش و یک میز جلو مبلی ساده چیز دیگری مشاهده نمی‌شود. این در حالی است که چشم انسان ها بیش از حاشیه به مرکز و کانون یک اتاق نشیمن خیر می‌شود در حالی که ما اغلب این بخش را ساده و بی‌آلایش به حال خود را کرده‌ایم. پس سؤال اینجاست که چگونه می‌توانیم میز جلو مبلی خود را تزئین کنیم؟

چگونه میز جلومبلی خود را تزئین می‌کنید؟

چگونه میز جلو مبلی خود را تزئین کنیم؟ سؤال بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ با وجود اینکه راه‌های متعددی برای تزئین میز جلو مبلی وجود دارد اما ترجیح می‌دهیم تا در این مطلب به چند مورد متفاوت و غیرتکراری اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.

تزئین میز جلو مبلی با کتاب

شاید تعجب کنید زیرا بسیاری از ما وجود کتاب بر روی میز جلو مبلی را نوعی بی‌نظمی و به‌هم‌ریختگی تلقی می‌کنیم اما حقیقت این است که کتاب‌هایی با جلدهای زیبا و رنگی هنگامی‌که روی هم چیده شوند، می‌توانند به یک المان دکوراتیو در دکوراسیون داخلی بدل شوند. همچنین، این کتاب‌ها می‌توانند سرگرم‌کننده باشند و نگرش و علایق شما را به دیگران نشان دهند. افزون بر موارد فوق می‌توانید که کتاب‌های مصور یا آلبوم‌های خود نیز برای این کار استفاده کنید. تصاویر اغلب بیش از متن انسان‌ها را به خود جلب می‌کنند و برای سرگرم کردن مهمانان یا جمع‌های دوستانه مناسب‌تر هستند.

یک تیر و دو نشان با جعبه

چگونه میز جلو مبلی خود را تزئین کنیم؟ قرار دادن وسایل بر روی میز جلو مبلی به معنای بی‌نظمی نیست وقتی از یک جعبه زیبا و شکیل برای نگهداری آنها استفاده کنید. شما می‌توانید با گذاشتن یک جعبه چوبی یا مقوایی هم به جلوه میز جلو مبلی خود بیافزایید و هم وسایل اضافی نظیر کنترل تلویزیون، فندک و سایر وسایلی که اتاق نشیمن را بی‌نظم نشان می‌دهند، در آن قرار دهید. افزون بر این، از جعبه‌ها می‌توان به‌عنوان ظرفی برای نگهداری لوازم پذیرایی نظیر شکلات، خشکبار یا کارد و چنگال نیز استفاده کرد.

تزئین میز جلو مبلی با گیاهان و گلدان‌ها

چگونه میز جلو مبلی خود را تزئین کنیم؟ چه چیزی به‌اندازه گل و گیاه می‌تواند فضای کوچک آپارتمان شما تغییر دهد؟ اگر میز جلو مبلی در مرکز اتاق نشیمن قرار دارد هیچ چیز به‌اندازه یک گلدان پر از گل‌ها و شکوفه‌های کوچک نمی‌تواند به محیط طراوات و نشاط ببخشد. البته به یاد داشته باشید که ارتفاع گلدان و ساقه گل‌ها نباید به‌اندازه‌ای باشد که مانعی برای دید افراد هنگام نشستن بر روی مبلمان شود.

به خاطر بسپارید که طراحی دکوراسیون مجموعه از المان‌ها و کارهای مختلف است که در نهایت هدفشان خلق شگفتی، لذت و در عین حال افزایش کارایی است؛ بنابراین ایده‌های زیادی هستند که می‌توانند به‌عنوان تزئین میز جلو مبلی استفاده شوند. میزهای جلو مبلی می‌توانند با هزینه‌ای بسیار کم به نقطه کانونی فضای نشیمن تبدیل شوند اما اغلب به دلیل سادگی و بی‌توجهی ما نادیده گرفته می‌شوند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد