مبلمان با الهام از آلات موسیقی

0

مبلمان با الهام از آلات موسیقی

مبلمان با الهام از آلات موسیقی : برای تغییر دکوراسیون خانه، سبک ها و تم های زیادی پیش روی خود دارید. یکی از تم‌هایی که جذابیت فراوانی را در دکوراسیون هر خانه به وجود می‌آورد، تم موسیقی است. دوستداران موسیقی معتقد هستند که گوش دادن به موسیقی انسان‌ها را از نگرانی‌های روزمره دور می‌کند و یادآور خاطرات خوب و شاد زندگی می‌شود. علاوه بر این، اگر شما عاشق موسیقی هستید، بهترین ایده در دکوراسیون خانه استفاده از مبلمان با الهام از آلات موسیقی است که یک راه عالی برای بیان احساسات شما در غالب موسیقی خواهد بود.

به جای مخفی نگه داشتن سازهای موسیقی قدیمی خود در یک اتاق، آنها را در دکوراسیون خانه خود قرار دهید. اگر شما یک گیتار یا ویالون قدیمی دارید، آنها را بر روی دیوارهای خانه خود نصب کنید. گیتارهایی که دیگر کار نمی‌کنند و شکسته هستند، می‌توانند یک عنصر فوق‌العاده زیبا برای خانه شما باشند. با این کار محیط داخلی خانه خود را از یک محیط خسته‌کننده و تکراری به یک محیط ملودیک تبدیل کنید. در مطلب زیر فهرستی از جالب‌ترین مبلمان‌ با الهام از موسیقی را به شما معرفی کرده‌ایم، با ما همراه باشید.

دیوارهایی با نقش و نگار موسیقی

مبلمان با الهام از آلات موسیقی : یکی دیگر از تغییراتی که دوستداران موسیقی می‌توانند بر روی دیوارهای خانه خود ایجاد کنند، استفاده از برچسب‌هایی است که طرح و نقش آنها، برگرفته از ابزار آلات موسیقی است. استفاده از برچسب‌های دیواری یکی از ایده‌های جالب و زیبایی محسوب می‌گردند که این روزها توانسته‌اند، جای خود را در دکوراسیون خانه ها، پیدا کنند. صاحبان خانه با توجه به سلیقه‌ خود این استیکرها را انتخاب می‌کنند و به زیبایی از آن ها استفاده می کنند. دوست داران موسیقی با استفاده از برچسب‌هایی با طرح های الهام گرفته از موسیقی، می‌توانند دکوراسیون خانه خود را به یک دکوراسیون زیبا تبدیل کنند.

 قفسه‌هایی از آلات موسیقی در دکوراسیون خانه

علاقه‌مندان  یا نوازندگان ساز با خرید سازهای جدید، می‌توانند سازهای قدیمی و بدون استفاده خود را به عنوان یک عنصر تزئینی در دکوراسیون داخلی خانه خود جای دهند. همه سازها در بدنه داخلی‌شان حفره‌های خالی دارند که با قرار دادن چند تخته، تبدیل به کتابخانه‌ای از جنس موسیقی و یا قفسه‌هایی زیبا برای قرار دادن گلدان‌ها و اشیا تزئینی کوچک می‌شوند.

گیتار یکی از محبوب‌ترین آلات موسیقی است، اگر یک گیتار شکسته دارید آن را دور نیندازید. شما می‌توانید آن را به یک قفسه زیبا تبدیل کنید و در آن وسایل شخصی خود را نگهداری کنید. همان‌طور که در تصویر مقابل مشاهده می‌کنید با بهره گیری از یک گیتار قدیمی و یا یک پیانو بدون استفاده، قفسه‌های زیبایی را به وجود آورده‌اند. با بکار بردن این سازها بر روی دیوار و یا بر روی زمین، خانه خود را متفاوت کنید و از تماشای آنها در دکوراسیون خانه لذت ببرید.

فرش‌هایی از جنس موسیقی

فرش‌ها یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی خانه‌ها هستند و  همچنین یکی از عوامل تأثیرگذار در زیباتر شدن خانه‌ها!

استفاده از کف‌پوش‌ها و فرش‌هایی به شکل نت‌های موسیقی و یا به شکل ابزار موسیقی، یکی دیگر از راه‌های خوب برای لمس موسیقی در خانه است. دوستداران موسیقی با اضافه کردن فرشی به شکل یک صفحه‌کلید پیانو در اتاق نشیمن خود جذابیت و احساس دعوت‌کنندگی اتاق را چند برابر می‌کنند.

کوسن‌هایی با الهام از آلات موسیقی در دکوراسیون خانه

مبلمان با الهام از آلات موسیقی : ساده ترین راه برای این که در خانه خود حال و هوای خاصی ایجاد کنید استفاده از کوسن است. استفاده از کوسن هایی با نقوشی الهام گرفته از عناصر مرتبط با موسیقی به خوبی فضایی با این حس وحال برای شما ایجاد می کند. به چشم خوردن عناصر و یا تجهیزاتی که به موسیقی ربط داشته باشد، مانند گوش دادن به موسیقی مؤثر و مفید است و زیبایی دکوراسیون شما را می افزاید.

اتاق‌خوابی با رنگ و بوی موسیقی

با استفاده از روتختی‌هایی که پارچه‌ای با الهام از نت‌های موسیقی دارند، یک اتاق‌خواب پر انرژی و شاد داشته باشید، اتاق‌خوابی زیبا که حس موسیقی را در افراد بیدار می‌کند.

با کمک همین تغییرات کوچک در دکوراسیون داخلی، حال و هوای موسیقی را به خانه خود بیاورید. دوستداران موسیقی می‌توانند اتاق‌خواب را با توجه به سلیقه ی خود تزئین کنند و از بودن در آن اتاق لذت ببرند.

روشنایی از جنس موسیقی در دکوراسیون خانه

خانه خود را با نصب لوسترها و آباژورهایی با ابزار مرتبط با موسیقی نورانی کنید. آباژورهایی از جنس موسیقی برای علاقه‌مندان به این هنر بسیار وسوسه‌انگیز است و با بکار بردن این نوع آباژورها، زیبایی و جذابیت فراموش نشدنی به دکوراسیون داخلی خانه خود اضافه می‌کنند و با نگاه کردن به آنها لذت می‌برند.

قفسه‌هایی با درام‌های قدیمی در دکوراسیون خانه

استفاده از درام‌ها به عنوان یک قطعه مبلمان در دکوراسیونخانه بسیار شگفت‌انگیز است. به عنوان مثال، درام‌های کوچک را می‌توانید به عنوان قفسه در اتاق کودکان استفاده و به دیوار نصب کنید و با قرار دادن کتاب‌ها و وسایل دکوری، زیبایی این قفسه‌ها را بیشتر کنید.

میزهایی زیبا با الهام از آلات موسیقی

مبلمان با الهام از آلات موسیقی : تصور اینکه لیوان چای خود را بر روی میزی به شکل یک ساز بگذارید خیلی شگفت‌انگیز هست؛امروزه طراحان مبلمان، مدل‌های زیادی از این میزها را به شکلی زیبا طراحی کرده‌اند که آنها را از سایر میزهای متمایز کرده است.

گفتنیست که طراحی خاص و متفاوت این میز ها، مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفته است، به گونه ای که آنها دکوراسیون خانه خود را با قرار دادن این میزها متحول می‌کنند.

صندلی‌هایی با الهام از نت‌های موسیقی برای دوستداران موسیقی

استفاده از صندلی‌ هایی با الهام از نت‌های موسیقی شاید یکی از زیباترین ترکیب‌هایی باشد که در دکوراسیون خانه‌ی علاقه‌مندان به موسیقی استفاده می‌شود و یک محیط خاص و شگفت‌انگیزی را برای دکوراسیون اتاق نشیمن به ارمغان میاورد. نشستن بر روی این صندلی‌ها برای این دسته از افراد بسیار لذت‌بخش است و حتماً از نشستن بر روی آنها به آرامش می‌رسند.

تابلوهایی با الهام از آلات موسیقی در دکوراسیون خانه

مبلمان با الهام از آلات موسیقی : هیچ‌ تغییری در دکوراسیون خانه بهتر از تحول در دیوارهای همیشه سفید نیست، به‌خصوص اگر این تغییر با استفاده از تابلوهای نقاشی شده از آلات موسیقی باشد.

این تابلوهای نقاشی شده بر روی دیوار علاوه بر حس و حال خوبی که منتقل می کنند، می‌توانند بسیار پر معنی نیز باشند. قوس‌ها و خطوط ظریف این سازها که با دقت تمام بر روی تابلوطراحی‌شده‌اند، زیبایی فوق‌العاده‌ای به دکوراسیون هر خانه‌ای می‌دهند و چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

موارد گفته شده در بالا به شما ایده می دهند تا چنان چه به این سبک علاقه دارید، از موارد مختلف آن دردکوراسیون خانه استفاده کنید و روح موسیقی را در فضا جاری کنید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد