لوستر اتاق کودک

0

لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک : هر فضایی دارای موضوع و نوع خاصی از دکور است.در هر دکوراسیونی چه محل کار چه منزل آنچه که فضا را بیش از بیش زیبا و خاص می کند توجه کردن به تزیینات و جزییات ریز در فضاست . زمانی که این جزییات به خوبی در کنار سایر المان های فضایی بنشینند دکوراسیون خوبی خواهیم داشت.برای مثال درطراحی دکوراسیون اتاق کودک هر نوع لوستری را نباید انتخاب کرد.لوستری انتخابی می بایست هماهنگ با حال و هوای کودکانه باشد.

بستنی از آن دسته خوراکی های خوش مزه است که همه ی کودکان نسبت به آن علاقه دارند. بنابراین اگر می خواهید به کودکان خود یک چراغ و به عبارتی دکوری هیجان انگیز هدیه بدهید .چراغ دیواری بستنی غول پیکر با طعمهای توت فرنگی و وانیل و شکلات می تواند انتخاب مناسبی باشد.

لوستر اتاق کودک : کودکان عاشق حیوانات هستند.استفاده ازاشکال حیوانات می‌تواند موقعیت‌های متفاوتی برای کودکان فراهم کند. حیوانات باعث می‌شوند تا کودک با به‌کار گرفتن سبک خودگویی تفکرات و رازهایی شخصی برای خود داشته باشد. بنابراین انتخاب لوسترهایی با طرح حیوانات می تواند باعث شادی و نشاط و سرزندگی اتاق کودک شود.

لوستر اتاق کودک : فضای اتاق خواب کودک بهتر است ساده و آرامش بخش باشد، اما این موضوع باعث نمی شود که از عناصر دکوری این فضا غافل شویم.کاربردی ترین حالت دکوراسیون اتاق کودک ، دکوری است که همزمان با کودک رشد کند . با توجه به این نکته می توان لوستری را برای اتاق کودک انتخاب کردکه علاوه بر داشتن رنگهای زیباوجذاب متناسب با رشد کودک نیازی به تعویض آن نباشدوبتوان از آن در هر زمانی استفاده کرد.

هلی کوپتر ها و هواپیماها و ماشینها ، از محبوب ترین اسباب بازی های کودکان و نوجوانان می باشند. بنابراین استفاده از لوسترهایی با این طرح در اتاق کودکان می تواند برای آنها جذابیت داشته باشد. وسایل و المانهایی شبیه به المانهای واقعی و در ابعاد کوچک‌تر می‌توانند قوه تخیل کودک را بیش از پیش تقویت کنند.

رنگ یکی دیگر ازنکاتی است که در انتخاب لوستر مناسب برای اتاق کودک باید به آن دقت کرد. رنگ ها می توانند کودکان به ویژه آنهایی که کم توجه هستند و نمی توانند تمرکز کنندرا تحریک کنند. کودکان به کمک رنگ ها یاد می گیرند ابراز احساسات کنند و اگر به آنها اجازه دهید به سلیقه خود رنگی برای اتاق و سایر وسایلشان انتخاب کنند، اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت و خلاقیت و احساسات بیشتری از خود نشان می دهند.رنگ ها می توانند احساسات کودکانی را که در ابراز عواطف و احساسات مشکل دارند، نشان دهند.

گاهی اوقات شبیه سازی فضای خارجی در فضای داخلی می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. ایجاد آسمانی پر ستاره در فضای اتاق می تواند به رویا پردازی کودکان کمک کند.

لوستر اتاق کودک : نیازی نیست برای تهیه ی لوسترهای اتاق کودک هزینه های گزافی بپردازید گاهی اوقات به کمک عروسکهای کهنه ،خودتان می توانید زیباترین چراغها را خلق کنید.

لمس نور ، همیشه برای کودکان جذاب بوده است.می توان چراغهای خواب را از بین سیستمهای مدرن نورپردازی انتخاب کرد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد