طراحی مبلمان برای علاقه‌مندان به هواپیما

0

طراحی مبلمان برای علاقه‌مندان به هواپیما

طراحی مبلمان برای علاقه‌مندان به هواپیما : بسیاری از ما به هواپیما علاقه خاصی داریم و حتی از دیدن تصاویر آنها نیز لذت می‌بریم. اگر در میان رویاهای کودکی خود نیز بگردید احتمالاً آرزوی خلبان شدن نیز در میان آنها وجود دارد. هرقدر که دست نیافتن به این رویاها حسرت‌انگیز و ناراحت‌کننده است اما تلفیق آنها با هنر و طراحی می‌تواند لذت‌بخش باشد و لبخند را به لب شما بیاورد. در این میان، شرکتی وجود دارد که با بهره‌گیری از طراحان خوش‌ذوق توانسته یک مجموعه بزرگ از مبلمان خلق کند که همگی از قطعات بدنه هواپیما ساخته شده‌اند!

موتوآرت (motoart) یک استودیو بزرگ طراحی مبلمان در کالیفرنیا آمریکا است که در نگاه اول ظاهر آن شباهت زیادی به یک کمپانی تولیدمبلمان ندارد. سوله‌های بزرگ، ساختمان‌هایی شبیه به آشیانه و قطعات بزرگ و کوچکی نظیر بال و بدنه و پروانه هواپیما نخستین چیزهایی هستند که توجه هر بازدیدکننده از این استودیو را به خود جلب می‌کند. اما این شرکت برخلاف ظاهر خود از قطعات هواپیماهای اوراقی، مبلمانی خیره‌کننده تولید می‌کند.

طراحی مبلمان برای علاقه‌مندان به هواپیما : با گردشی در وب سایت این شرکت تقریباً هر محصول اداری یا خانگی را مشاهده خواهید کرد. میزهای اداری ساخته شده از بال و روکش موتور هواپیما، میزهای کانتر، روشویی، میز کنفرانس، قفسه‌های نگهداری و حتی تخت خواب از جمله تولیدات موتوآرت هستند که همگی از قطعات واقعی هواپیما ساخته شده‌اند.

طراحی مبلمان برای علاقه‌مندان به هواپیما : این شرکت عمدتاً از هواپیماهای بوئینگ ۷۴۷، ۷۳۷، ۷۲۷ و ۷۰۷، بمب‌افکن استراتژیک بی ۵۲، هرکولس سی ۱۳۰ و سایر هواپیماهای مسافربری، ترابری و بمب‌افکن قدیمی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. این هواپیماها یا به صورت کامل و یا تکه تکه به کارخانه موتوآرت منتقل می‌شود و توسط تکنسین‌های این شرکت به قطعات کوچک‌تر بریده می‌شوند. اگر به مطالعه تاریخچه هواپیماها نیز علاقه دارید بد نیست سری به وب سایت موتوآرت بزنید و آرشیو بزرگ آن درباره هواپیماهای جدید و قدیمی را مطالعه کنید.

طراحی مبلمان برای علاقه‌مندان به هواپیما : موتوآرت محصولات خود را کاملاً سفارشی و با ابعاد، رنگ و سبک دلخواه مشتریان خود آماده می‌کند به‌گونه‌ای که هیچ کدام از محصولات این شرکت شباهتی به دیگری ندارد و کاملاً منحصر به فرد است. علاوه بر تولید مبلمان، این شرکت در زمینه طراحی داخلی نیز فعال است و با استفاده از بدنه هواپیما می‌تواند پوشش دیوار و سقف را نیز تولید کند.

طراحی مبلمان برای علاقه‌مندان به هواپیما : خلاقیت مهندسان و طراحان موتوآرت در زمینه تولید قطعات مبلمان متفاوت موجب شده تا شرکت‌های بزرگ و شناخته‌شده‌ای نظیر مایکروسافت، رد بول و AOL از مشتریان دائمی این استودیو باشند. به نظر می‌رسد تا زمانی که هواپیمایی در جهان پرواز می‌کند و رویای پرواز در ذهن انسان شکل می‌گیرد، موتوآرت نیز به کار خود ادامه خواهد داد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد