دستگاه دورکن درب چوبی

0

دستگاه دورکن درب چوبی یکی از ابزارهای پرکاربرد برای ایجاد برش به شمار می رود. دستگاه دورکن درب چوبی در نجاری ها و کارگاه های تولیدی لوازم چوبی کاربرد دارد.

خرید اینترنتی دستگاه دورکن درب چوبی

دستگاه دورکن درب چوبی یکی از پیشرفته ترین تجهیزات نجاری می باشد که دارای انواع مختلفی بوده از این رو اگر قصد خرید آن را دارید ابتدا لازم است انواع آن را بشناسید. با این وجود ما در ادامه توضیحاتی درباره دستگاه دورکن درب چوبی خواهیم داد تا به راحتی بتوانید نوع کاربردی  این محصول را تهیه کنید.

دستگاه دورکن درب چوبی

دستگاه دور کن درب چوبی یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه های برش در نجاری ها و  اغلب کارگاه های تولیدی مصنوعات چوبی به حساب می‌آید. این ابزار پرکاربرد می‌تواند هر قطعه ای را در ابعاد مورد نظر برش داده و به حالات خواسته شده دربیاورد. از جمله مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه عملکرد ساده و بسیار دقیق آن می باشد. از طرفی دیگر اپراتوری آسان این وسیله سبب شده تا کار با آن ساده و آسان باشد.

لازم است بدانید استهلاک این دستگاه پایین می باشد و همین امر موجب شده تا این دستگاه از گذشته های دور در صنعت چوب پر کاربرد به حساب بیاید. انواع دستگاه دورکن درب چوبی را می توان به نوع اتوماتیک و نوع دستی تقسیم بندی کرد. کارکرد دستگاه های اتوماتیک به این صورت است که یک صفحه نمایشگر لمسی وجود دارد و به وسیله آن به راحتی می توان زاویه اره اصلی و اره خط زن را تعیین کرد.

اما مدل دستی دستگاه دور کن این ویژگی را ندارد و باید به صورت دستی توسط اپراتور برش را ایجاد کرد. دستگاه دورکن درب چوبی که برای ایجاد برش در صفحات بزرگتر استفاده می شود به سه مدل واگنی، ریل دار و  همچنین لکوموتیوی تقسیم می شود  هر یک از این دستگاه ها از نظر کارکرد بسیار مناسب و کارآمد بوده و سرعت عمل بالایی دارند.

مهمترین اجزای دستگاه دورکن درب چوبی

مهمترین اجزای تشکیل دهنده دستگاه دورکن درب چوبی عبارت است از:

  • موتور اصلی: موتور اصلی به گردش در آوردن تیغ اره را بر عهده دارد و عملیات برش را انجام می دهد که در انواع پیشرفته این وسیله دو موتور اصلی وجود داشته که یکی برای انجام عملیات استفاده شده و دیگری توان کمتری دارد که برای انجام پروژه خط زنی می باشد.
  • تیغ اره: دو تیغ اره در دستگاه وجود دارد که تیغه اصلی برای انجام برش کاری بوده و تیغ اره خط زن برای ظرافت و کیفیت کار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • گونیای پشت: این اجزا در دستگاه باعث می‌شود که برشکاری با دقت بیشتری صورت پذیرد. زیرا با قرار گرفتن گونیا بر روی میز و پشت گونیا می توان قطعات را به سایز های متفاوت در آورد.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/11/310.jpg”]

خرید اینترنتی دستگاه دورکن درب چوبی

با توجه به آنچه در بالا ذکر شد شاید شما هم نیاز می بینید که برای کارگاه نجاری خود یک دستگاه دور کن درب چوبی تهیه نمایید تا برش قطعات مختلف به راحتی هرچه بیشتر انجام گیرد.

یکی از روشهای نوین در خرید دستگاه دورکن درب چوبی تهیه این محصول از طریق سایت های اینترنتی می باشد، که این روش با توجه به راحت بودن خرید، بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است؛ همچنین در خرید آنلاین این دستگاه می توانید از مشاورین سایت ها که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت هستند مشاوره گرفته و اطلاعات جامعی در مورد انواع دستگاه دور کن درب چوبی به دست بیاورید.

خرید اقساطی دستگاه دورکن درب چوبی یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی دستگاه می باشد که مشتریان عزیز می توانند این محصول را از فروشگاه مجازی به صورت قسطی نیز تهیه کنند. توجه داشته باشید که قیمت این دستگاه در سایت های اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب بوده زیرا در این روش می توانید دستگاه دورکن درب چوبی را مستقیم از تولید کننده تهیه نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دستگاه دورکن درب چوب مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد