حضور خوگر در نمایشگاه الکامپ

0

حضور خوگر در نمایشگاه الکامپ

حضور خوگر در نمایشگاه الکامپ : بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، بزرگترین رویداد تجاری درحوزه عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشوراز تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذرماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهدشد. دراین نمایشگاه فرصتی بی بدیل برای تبادل نظرو مذاکره دراختیار شرکت کنندگان و بازدید کنندگان ازنمایشگاه قرار می گیرد.

شاید تا چند سال پیش این نمایشگاه صرفا یک نمایشگاه تخصصی درحوزه زیرساختها ، سخت افزار و نرم افزاربود اما امروزه توسعه و فراگیرشدن استفاده از کامپیوترو خدمات الکترونیک وحضور گوشی های هوشمند در زندگی روزمره ورویکرد متفاوت نسبت به ادوار گذشته به مقوله فناوری اطلاعات موجب شده تا حوزه شمول نمایشگاه وسیعتر ازقبل باشد.

حضور خوگر در نمایشگاه الکامپ : هم اکنون صاحبنظران زیادی، لقب «عصر اطلاعات» را به دورانی که در آن هستیم می‌دهند. این نامگذاری شاید به این دلیل باشد که امروزه اطلاعات، به جزء تفکیک‌ناپذیر زندگی بشر تبدیل شده است. اگر چه اطلاعات از دیر باز، در زندگی بشر تاثیر بسزایی داشته آن چه که امروز اهمیت آن را صد چندان کرده، شرایط نوین زندگی و افزایش سهم اطلاعات در آن است. درشرایط کنونی رد پای فناوری اطلاعات و ارتباطات به راحتی در آموزش، مدیریت، برنامه ریزی سازمان‌ها، پزشکی، تجارت، امور نظامی، تولید و صنعت، تحقیقات، حمل و نقل، کنترل ترافیک و صنعت نشر مشهود است

حضور خوگر در نمایشگاه الکامپ : مفاهیمی مانند تجارت الکترونیک ، شهر و شهروندالکترونیک ، زندگی هوشمند امروزه به وفوردر برنامه ریزی های استراتژیک دولت ها و روابط تجاری ، اقتصادی و اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند. مفاهیمی که جزئی جدایی ناپذیر از بستر توسعه هستند و توجه به آنها یا کوتاهی درخصوص آنها فاصله بزرگی میان رشد یا نابودی را رقم خواهد زد.

درچنین شرایطی گذر از شیوه های سنتی تعامل اجتماعی و اقتصادی ضرورتی است که می تواند منجر به فوایدی نظیر کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها، افزایش کیفیت ، کاهش زمان و بالا بردن میزان دسترسی به خدمات شود. کاهش میزان آلودگی هوا و ترافیک و همچنین شفاف کردن اطلاعات و مراحل و انجام خدمات و قوانین وجلوگیری از اعمال سلیقه های فردی از دیگر مزایای وابسته به کاربرد وسیع فناوری اطلاعات و خدمات مبتنی براین حوزه در زندگی روزمره است.

خوشبختانه روند استفاده کاربردی از امکانات و خدمات مبتنی بردستاوردهای الکترونیک و فناوری های نوین در کشور ما در سالیان اخیر با جهش بسیار خوبی مواجه شده است و امید است این روند با سرعت بیشتری تداوم یابد.

حضور خوگر در نمایشگاه الکامپ : هیچ حوزه ای از قاعده ضرورت حضور فعال و بهره گیری از پتانسیل موجود در فضای مبتنی بر دستاوردهای فناوری اطلاعات یا به عبارتی دیگر ظرفیت اینترنت و گوشی های هوشمند مستثنی نیست و حوزه مبلمان ، دکوراسیون و معماری داخلی راهی بلند دراین راستا درپیش رو دارد. خوشحالیم که به عنوان عضو کوچکی از این جامعه با ایجاد وبسایت خوگر توانسته ایم گامی کوچک درراستای نیل به استفاده از فناوری های نوین روز در عرضه و تبادل این حوزه برداریم و با حضور درنمایشگاه الکامپ این خدمت نوین را به خانواده بزرگ صنایع مرتبط با این حوزه و علاقه مندان معرفی می کنیم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد