انواع دستگاه دورکن جدید

0

انواع دستگاه دورکن جدید کاربرد بسیار بالایی در صنایع چوب دارد. قابلیت و کیفیت بالای دستگاه دورکن جدید باعث شده است صنایع چوبی کارها را با دقت و ظرافت انجام دهند.

انواع دستگاه دورکن جدید

دستگاه های مختلفی که مطابق با نیاز روز برای صنعت و فناوری های مختلف تولید می شود، قابلیت های مختلفی دارند. دستگاه دورکن جدید، دستگاهی است که کاربرد بسیار بالایی در صنایع چوب و نساجی دارد.

این دستگاه مطابق با به روزترین نیاز صنایع چوب ساخته شده است و امروزه نقش عمده ای بر پیشبرد اهداف صنایع چوبی دارد. اگر به یک دستگاه دورکن نیاز دارید، همین حالا می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

دستگاه دورکن جدید و انواع آن

یکی از دستگاه های جدیدی که در صنایع چوبی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه دورکن جدید می باشد. به طور کلی می توان گفت این دستگاه ها در دو نوع دستی و اتوماتیک در بازار وجود دارند. با توجه به گسترش استفاده از آنها، دستگاه های دورکن جدید دارای سیستم اتوماتیک بوده و دارای نمایشگر لمسی برای مشخص کردن زاویه اره می باشد.

شما با استفاده از صفحه لمسی می توانید زاویه هر دو اره اصلی و اره خط زن را مشخص کنید و سپس برای برش چوب اقدام کنید. این دستگاه ها در اندازه های بزرگ و کوچک در بازار وجود دارند. دستگاه دورکن جدید کاربرد بسیار خوبی برای صفحات بزرگ دارد و در سه نوع واگنی، ریلی و لکوموتیوی ساخته شده اند.

دستگاه دورکن را می توان بر اساس قابلیت آن به دو نوع دستگاه دورکن ساده و دستگاه دورکن خط زن دار تقسیم کرد. شما با توجه به نیاز خود می توانید به خرید دستگاه دورکن جدید برای موفقیت در صنایع چوبی خود بپردازید.

مزیت و اجزای دستگاه دورکن جدید

دستگاه دورکن جدید دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. این دستگاه با قابلیت برش صفحه های مختلف توانسته است توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این دستگاه بدون اینکه هیچ گونه لب پریدگی ایجاد کند می تواند تمامی صفحه های ساده و روکش دار را به راحتی برش دهد.

دستگاه دورکن به راحتی می تواند صفحات بزرگ را در زاویه ها و اندازه های مختلف برش دهد. سرعت بالا و راحتی کار با این دستگاه، دو مزیت دیگر آن به شمار می روند. قطعات اصلی که در دستگاه دورکن به کار برده شده است، شامل تیغ اره، موتورها و گونیای پشت اره می شود.

این قطعات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند و وظیفه خود را به نحو احسنت انجام می دهند. شما با استفاده از گونیا پشت اره می توانید دقت کار خود را در حین برش بالا ببرید و با کمک تیغ اره تیز و با کیفیت، چوب را با ظرافت و دقت بالایی برش دهید.

راهنمای خرید دستگاه دورکن جدید

با توجه به حساسیت بالایی که کیفیت دستگاه دورکن در صنایع چوبی دارد، سعی کنید از مراکز معتبر برای خرید آن اقدام کنید. با داشتن یک دستگاه دورکن اصل، دیگر نیازی نیست نگران کارکرد دستگاه و سالم بودن آن باشید. خرید اینترنتی دستگاه دورکن جدید، یک راه آسان برای کسانی است که فرصت پیدا کردن یک فروشگاه معتبر ندارند.

در هنگام خرید دقت داشته باشید که دستگاه مورد نظر دست دوم نباشد و کیفیت آن مطابق با استاندارد باشد. اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید دستگاه دورکن هستید، همین حالا می توانید از سایت ما برای خرید دستگاه دورکن جدید اقدام کنید. برای خرید اینترنتی دستگاه دورکن جدید، فقط کافی است از طریق درگاه بانکی هزینه دستگاه را پرداخت کنید، سپس در سریعترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل خواهید گرفت.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک انواع دستگاه دورکن جدیدمراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد