دستگاه دور کن صنایع چوب

1

یکی از دستگاه های پر کاربرد در شرکت های صنایع چوبی دستگاه دور کن صنایع چوب می باشد. دستگاه دور کن صنایع چوب در دسته های مختلفی به بازار عرضه می شود.

دستگاه دور کن صنایع چوب

دستگاه دور کن صنایع چوب  از زمان های قدیم یکی از پرفروش ترین دستگاه ها در زمینه تولید مصنوعات چوبی بوده است. این دستگاه با استفاده از یک تیغ اره برش را انجام می دهد. کاربرد ساده این دستگاه یکی از ویژگی های بسیار محبوب این دستگاه است. دستگاه دورکن در دسته های مختلفی به بازار ارائه شده است. ساده ترین نوع دستگاه دورکن به نام دورکن ساده و خط زن دار می باشد.

معرفی قسمت های دستگاه دور کن صنایع چوب

دستگاه دور کن صنایع چوب در انواع مختلفی به بازار ارائه شده است. از ساده ترین نوع آن می توان دستگاه دورکن کن و یا خط زن را نام برد که مجهز به سیستم هدایت کننده با دقت بالایی هستند. این دستگاه دارای  یک گیره کلمپ است که هنگام کار برای مهار کردن قطعه بسیار کمک می کند.

از طرفی برای برش قطعات باریک و نازک این دستگاه ها از گونیای کمکی استفاده می کنند. ماشین دورکن دارای اجزای دیگری مانند ریل است که از اهمیت بالایی برخوردار است. نحوه حرکت ریل روی شاسی دستگاه از جمله مواردی است که بر کارایی این دستگاه تاثیر مستقیم می گذارد.

ریل باید روان و بدون لقی باشد. موتور یکی دیگر از اجزای مهم و تاثیر گذار دستگاه دور کن صنایع چوب است. موتور در واقع قدرتی را که اره برای برش نیاز دارد تامین می کند. موتورهای مختلف با قدرت های مختلف در بازار برای دستگاه دور کن صنایع چوب موجود است. از دیگر اجزا می توان یونیت اره اصلی و خط زن را نام برد. نحوه حرکت یونیت در واقع مشخص کننده کیفیت نحوه برش است.گونیای پشت اره و گونیای میز دورکن و گونیای وسط ریل از دیگر قطعات دستگاه دور کن صنایع چوب می باشد.

با استفاده از گونیای پشت اره می توان قطعه مورد نظر را بر روی آن اندازه زد. گونیای وسط ریل نیز برای برش در حالت مثلثی کاربرد دارد. ایمنی اپراتور هنگام کار نیز با قطعه نگهدارنده ورق ایجاد می شود. نگهدارنده ورق قطعه ی کار را بر روی ریل ثابت نگه می دارد و از تکان خوردن آن جلوگیری می کند.

معایب و مزایای استفاده از دستگاه دور کن صنایع چوب

استفاده از این دستگاه سبب برش های دقیق در هر زاویه دلخواه می شود. تولید قطعات برش خورده در تعداد انبوه یکی دیگر از مزایای استفاده از این دستگاه است. در صورتی که برش ها به  صورت دستی انجام شود قطعه های برش خورده  قطعا یکدست نخواهند بود.

با استفاده از این دستگاه هر برشی با هر زاویه ایی امکان پذیر است و با قدرت بالای خود امکان برش قطعات نازک و کلفت را به اپراتور می دهد. در صورتی که شما دستگاهی را خرید کنید که دارای موتور قوی نباشد و یا قطعات از کیفیت خوبی برخوردار نباشد قطعه های برش خورده از کیفیت خوبی برخوردار نخواهند بود از این رو دقت به نوع محصول هنگام خرید بسیار ضروری است.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/11/318.jpg”]

نحوه خرید دستگاه دور کن صنایع چوب

برای خرید دستگاه دور کن صنایع چوب می توانید به صورت آنلاین عمل کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. خرید اینترنتی دستگاه دور کن صنایع چوب به شما کمک خواهد کرد تا با مطالعه ی راهنمای خرید دستگاه دور کن صنایع چوب بتوانید مناسب با کار تولیدی خود یا شرکت اقدام به خرید کنید. در صورت خرید اینترنتی امکان مقایسه ی مختلف انواع آن­ برای شما امکان پذیر خواهد و خواهید توانست از پشتیبان های مربوطه در صورت وجود سوال راهنمایی بخواهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دستگاه دورکن صنایع چوب مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد