لولا آرام بند کابینت

1

لولا آرام بند کابینت

لولا آرام بند کابینت وسیله ای برای اتصال ۲ قطعه به یکدیگر می باشند. لولا آرام بند کابینت در برندها و قیمت های متفاوتی در سراسر کشور موجود می باشد.

در مورد لولای آرام بند کابینت و قیمت آن

لولا آرام بند کابینت از ۲ بخش تشکیل شده است که یکی بر روی بدنه کابینت نصب می شود و قسمت دیگر آن که در میانه خود حفره ای دایره ای شکل دارد. ورقه ای که در لولا آرام بند کابینت به کار رفته است دارای ضخامت مناسبی می باشد که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد.

همچنین فنرهای قرار گرفته بر روی این لولا باعث افزایش قدرت آن در هنگام باز و بسته شدن درب کابینت شده اند. به دلیل تعبیه یک پمپ درون این لولا گازور از بسته شدن ناگهانی درب کابینت و ایجاد صدا جلوگیری می شود. همین امر باعث شده که نام آرام بند را بر روی آن بگذارند.

از ویژگی های لولا آرام بند کابینت می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر است. همچنین برای رگلاژ لولا بر روی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد.

لولا آرام بند کابینت

لولا آرام بند وسیله ای است که دارای مفصل می باشد و برای وصل کردن ۲ قطعه به یکدیگر است. لولا ها می توانند آن ۲ قطعه ای را که به یکدیگر متصل کرده اند را تا چند درجه حول محور لولا دوران دهند.

لولا آرام بند کابینت از اروپا به داخل ایران وارد می شد و به عنوان یک ابزار و کالای منحصر به فردی در بازار فروخته میشد اما بعدها به دلیل آشنا شدن تمامی تولید کنندگان صنعت چوب به طریقه استفاده و حتی نصب این ابزار تقاضا برای این محصول در بازار یراق  بسیار زیاد شد.

امروزه بیشتر لولاها از کشور چین وارد ایران می شود و از نظر کیفیتی ، محصولات با کیفیتی می باشند که در محصولات کابینت و صنعت چوب استفاده می شود.

لولای کابینت

لولا آرام بند کابینت در ۲ مدل موجود است که به ۲ صورت ساده یا لولا آرام بند می باشند. لولای ساده یا همان لولای معمولی جزو اصلی ترین یراق آلات است که باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشند زیرا به هنگام بستن و یا باز کردن درب کابینت احساس خوبی به ما دست نمی دهد.

در لولای آرام بند درب کابینت از طریق مکانیزم پمپی که در لولا قرار گرفته شد و همین باعث می شود که درب کابینت به صورت آرام و بدون صدا بسته شود عمل می کند.

از نطر باز کردن درب کابینت مکانیزم هیچ کدام از لولا ها تفاوتی با یکدیگر ندارند. اصلی ترین تفاوت بین لولا گازور ساده و لولا گازور آرام بند در طریقه بسته شدن درب می باشد. لولا ها از نظر درجه بندی دارای انواع مختلفی هستند که از ۳۰ درجه تا ۳۶۰ درجه موجود می باشند.

قیمت لولا آرام بندکابینت

قیمت های لولا آرام بند کابینت بسته به نوع لولا مختلف می باشد و این لولا ها را می توان از تمامی فروشگاه های مجاز کشور خریداری نمود. به دلیل وجود انواع مختلف لولا های آرام بند کابینت و همچنین برند های مختلفی که در کشور وجود داره قیمت های مختلفی برای آنها ارائه شده است.

خرید لولا آرام بندکابینت

لولا آرام بند کابینت را می توان از تمامی فروشگاه های مجاز در سطح کشور خریداری نمود و یا همچنین می توان از طریق وب سایت های مجاز نیز سفارش داد و از طریق پست به درب منزل شما ارسال می شود.

خرید اقساطی لولا آرام بندکابینت را فقط می توان از فروشگاه هایی که این قطعه را هم به صورت نقد و هم به صورت اقساطی به فروش می رسانند خرید کرد. البته دقت کنید که اینگونه فروشگاه ها نیز باید مجاز باشند تا جنس باکیفیت را بتوانید از آنها خریداری کنید..

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولا آرام بند کابینت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد