قیمت جدید لولا آرام بند

0

قیمت جدید لولا آرام بند : در این مقاله قصد داریم تا شما را از قیمت جدید لولا آرام بند آگاه کنیم. با توجه به تغییرات بازار قیمت جدید لولا آرام بند نیز متغیر می باشد.

اطلاع از قیمت جدید لولا آرام بند

اگر قصد خرید و استفاده از لولا آرام بند را دارید و همچنین به دنبال راهنمای خرید لولا آرام بند ارزان هستید، می توانید در این فروشگاه مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین می توانید از قیمت جدید لولا آرام بند مطلع شده و با انواع لولا آرام بند آشنا شوید.

قبل از آن شما را به صورت کامل با لولا آرام بند و نحوه ی کارکرد آن آشنا خواهیم کرد سپس درباره ی قیمت جدید لولا آرام بند در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

قیمت جدید لولا آرام بند

در ابتدا بهتر است که با کلمه ی لولا آشنا شوید. لولا در واقع یک وسیله ی مفصل دار می باشد که توسط آن یک یا دو قطعه بتوانند تا درجه ی خاصی حول محور لولا دوران کنند. در قدیم به این وسیله لولب می گفتند.

در ابتدا لولا در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گرفت. سپس هنگامی که برای اولین بار وارد ایران شد در ابتدا در بازار یراق به فروش می رسید. این وسیله که در ابتدا در ایران یک وسیله ی منحصر بفرد قلم داد می شد، رفته رفته کاربرد آن مورد توجه بسیاری قرار گرفت و تقاضای بسیاری برای خرید و استفاده از آن به وجود آمد.

در حال حاضر اکثر لولاهای موجود در بازار ایران توسط کشور چین تأمین می شوند. لولا در حالی که بیشتر برای اتصال در به چارچوب یا درب پنجره به چارچوب استفاده می شود، اما کاربردهای دیگری مانند استفاده از لولا برای درب کابینت نیز دارد. لولا ی مورد استفاده در کابینت که به آن لولا گازور گفته می شود در دو مدل مورد استفاده قرار می گیرد.

لولا آرام بند و قیمت جدید لولا آرام بند

همان طور که گفته شد لولای مورد استفاده در کابینت ها در دو مدل لولا گازور ساده و لولا گازور آرام بند استفاده می شود. لولا گازور ساده در کابینت ها می بایست از نوع باکیفیت استفاده شود در غیر این صورت هنگام باز و بسته کردن درب کابینت احساس ناخوشایندی به فرد منتقل می شود.

از خصوصیات کلی لولا گازور با کیفیت داشتن پیچ ریگلاژ بلند، ریگلاژ پذیری انتهای لولا، ضخامت بدنه و صلیب لولا، فنریت قوی و قدرت جذب کامل درب به بدنه می باشد.

تفاوت اصلی لولای معمولی و لولا آرام بند در شیوه ی بسته شدن درب کابینت می باشد.

در هنگام بستن درب کابینت که به وسیله لولا آرام بند متصل شده از طریق پمپی که در آن تعبیه شده، درب به آرامی بسته می شود اما در لولا معمولی اینگونه نیست و با نیروی دست فرد بسته می شود که در هنگام بسته شدن ایجاد سر و صدا خواهد کرد. اما مکانیزم باز شدن درب کابینت در این دو نوع لولا تفاوتی ندارد.

این دو نوع لولا در ۲ مدل ۴ پیچ و ۲ پیچ موجود می باشند که در مدل ۴ پیچ به دلیل اینکه محل اتکا بیشتر می باشد بنابراین دارای مقاومت بیشتری نیز است. توجه داشته باشید که قیمت جدید لولا آرام بند متناسب با نوع و جنس آن می باشد که در ادامه درباره ی قیمت آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

نحوه خرید و قیمت جدید لولا آرام بند

اگر قصد خرید لولا بند آرام را دارید، با توجه نوسانات قیمت می بایست از قیمت جدید لولا بند آرام مطلع شوید. همچنین اگر به دنبال خرید لولا آرام بندارزان هستید می توانید از این فروشگاه خرید اینترنتی لولا آرام بندارزان را تهیه کنید.

قیمت جدید لولا آرام بند در سایت های معتبر ذکر شده است. توجه داشته باشید که با توجه به متغیر بودن قیمت های بازار، قیمت جدید لولا آرام بند نیز متغیر می باشد.

در زمان خرید اینترنتی و سفارش این محصول با پرداخت هزینه با توجه به قیمت جدید لولا آرام بند شما می توانید کالای مورد نظر خود را درب منزل یا مغازه ی خود در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک قیمت جدید لولا آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد