تولید لولا آرام بند

1

تولید لولا آرام بند

تولید لولا آرام بند از مراحل مختلفی تشکیل می شود. در تولید لولا آرام بند مس و نیکل به صورت دو لایه به قطر دو میکرون مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آشنایی با نحوه تولید لولا آرام بند

تولید لولا آرام بند، به دلیل کاربرد زیاد آن در ساخت کمدها، کابینت ها و درها در حال حاضر بسیار رونق دارد که در موضوع این مقاله آشنای با روش تولید لولا آرام بند می باشد.

لولا آرام بند چیست؟

در ابتدای این مقاله بهتر است قبل از بیان  روش تولید لولا آرام بند، توضیح کوتاهی در مورد لولا بدهیم. لولا به وسیله مفصل داری  گفته می شود که برای اتصال ۲ قطعه استفاده شده باشد به طوری که هر ۲ قطعه بتواند تا چند درجه دور لولا بچرخند.

برای بیان ساده تر لولا، می توان به مفاصل بین استخوان ها اشاره کرد که حدوداً کار لولا مانند مفاصل می باشد. از این رو برای ساخت وسایل زیادی از لولا استفاده می‌شود در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تولید لولا آرام بند رواج پیدا کرده است زیرا این لولا کمک شایانی به کم کردن سر و صدای بستن درب کابینت ها و کمدها می کند.

پس شما هم اگر به دنبال روشی برای آرام بستن درب کابینت و یا کمد هستید می توانید از لولا آرام بند استفاده کنید.

نحوه کار کردن لولا آرام بند

همانطور که گفته شد در حال حاضر تولید لولا آرام بند از دیگر انواع این محصول رونق بیشتری دارد زیرا برای بسیاری از افراد پیش آمده است که با بستن ناگهانی درب کابینت یا کمد سکوت یک جمع را شکسته باشند.

از این رو بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که از لولا هایی  برای کابینت و کمدهای خود استفاده کنند که در هنگام بستن درب آن کمترین سر و صدا ایجاد شود. لولا آرام بند دارای یک پمپ می باشد که از این طریق موجب جلوگیری از بستن ناگهانی درب می شود.

استیل مرغوبی که در تولید لولا آرام بند استفاده می شود موجب شده است که این محصول در برابر رطوبت مقاومت کافی داشته باشد و برای نصب در فضاهای مرطوب نیز مناسب باشد.

از مهمترین مزیت های لولا آرام بند می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد. استفاده از لولا آرام بند موجب می شود که در هنگام باز و بسته کردن درب هیچ گونه فشاری بر روی کابینت و کمد وارد نشود.

همچنین اگر شما درب کابینت را تا ۴۰ درجه باز کنید و یک دفعه آن را رها کنید هیچ گونه صدای در هنگام بسته شدن درب شنیده نخواهد شد زیرا برگشت درب به صورت آرام و کنترل شده می باشد.

توضیح نحوه تولید لولا آرام بند

یکی از مهمترین نکات در تولید لولا آرام بند استفاده از ۲ لایه مس و نیکل به قطر ۲ میکرون می‌باشد، که موجب استحکام بیشتر این لولا در مقابل رطوبت شده است. پیچ های استفاده شده در تولید لولا آرام بند، نسبت به لولا های معمولی ارتفاع بیشتری دارد.

در تولید لولا آرام بند از بهترین فولاد استفاده شده است که این امر موجب بالا رفتن کیفیت این محصول می شود. سوراخ های این لولا با کمترین ترانس می باشد که این امر از لقی قطعات جلوگیری می کند، همچنین کلیپس مستحکم و قوی از جنس سرب، از دیگر اجزای لولا آرام بند است.

در حال حاضر به دلیل رونق خط تولید لولا آرام بند، این محصول به قیمت بسیار مناسبی از طریق سایت های اینترنتی به فروش می رسد که به دلیل راحتی این روش خرید و فروش کالا،  بسیاری از افراد لولا آرام بند را از فروشگاه های مجازی خریداری می کنند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تولید لولا آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد