تنظیم لولا آرام بند

1

تنظیم لولا آرام بند

تنظیم لولا آرام بند بسیار راحت و آسان می باشد. شما می توانید تنظیم لولا آرام بند را در اینترنت به صورت آنلاین مشاهده و آموزش ببینید

روش ساده برای تنظیم لولا آرام بند

تنظیم لولا آرام بند کار بسیار آسان و راحتی می باشد که شما با مطالعه دفترچه مربوط به لولا آرام بند می توانید به راحتی آن را نصب کنید. لولا آرام بند ، قطعه ای بسیار پر کاربرد و ساده  می باشد. در این مقاله به توضیحاتی درباره ی تنظیم لولا آرام بند می پردازیم.

لولا آرام بند

لولا وسیله ای است که دو قطعه را در کنار هم نگه می دارد به طوری که یکی از قطعه ها بتواند در حول محور لولا بچرخد؛ و لولاها دارای انواع بسیار زیادی هستند که هر کدام نیز دارای کاربرد جداگانه ای می باشند. از این وسیله بسیار کاربردی می توان در سطوح زیادی استفاده کرد که از جمله این سطوح می توان به کمدها، چارچوپ ها، کابینت ها و غیره اشاره کرد.

به لولا در قدیم لولب نیز گفته می شد که بعدا به لولا تغییر نام یافته است؛ و شرکت ها و کارخانه های بسیاری در ایران به تولید این محصول کوچک اما بسیار بی نظیر پرداخته اند که این تولید ما را از وارد کردن لولا از کشورهای خارجی بی نیاز کرده است و حتی برخی از تولید کنندگان این محصول را به کشورهای دیگر صادر می کنند. شما می توانید لولا های مرتبط با نیاز خود را خریداری و نصب کنید؛ و دیگر نیاز به افراد ماهر در این حوزه نیست چرا که تنظیم لولا آرام بند بسیار آسان بوده و با تمرین کوتاهی می توانید لولاهای خود را تنظیم و نصب کنید.

تنظیم انواع لولا آرام بند

برای تنظیم لولا آرام بند می توانید از دفترچه های مربوط و یا بروشورهایی که تنظیم لولا آرام بند در آن ها به صورت صریح و روشن توضیح داده شده است، استفاده کنید. شما می توانید برای نصب و تنظیم لولا آرام بند ویدیو هایی که در وب سایت ما در این زمینه ارائه می شود را مشاهده کنید.

البته باید توجه داشته باشید که هر لولای آرام بند دارای نحوه تنظیم و نصب به خصوصی است که شما با توجه به نوع لولای خود می توانید ویدیو و یا دفترچه راهنمای تنظیم آن را تهیه کنید. آشنایی با تنظیم لولا آرام بند برای نصب سریع این سیستم در این مقاله توضیح داده شده است.

آموزش تنظیم لولا آرام بند

آموزش تنظیم لولا آرام بند را می توان به صورت زیر بیان کرد:

در مرحله اول باید توجه داشته باشید که لولا آرام بند شما چند سوراخ دارد که با توجه به آن، سوراخ های مساوی را بر روی سطحی که قرار است نصب کنید، ایجاد کنید و سپس با کمک مته پیچ های مربوط را در سوراخ های ایجاد شده نصب کنید و سرعت بسته شدن را نیز می توانید تنظیم کنید و در آخر هم ضربه ای محکم به درپوش بالای آرام بند وارد کنید و از محکم نصب شدن لولا اطمینان حاصل کنید.

و اگر مایل هستید درب بسیار آهسته بسته شود بایستی پیچ تنظیم سرعت را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و برای سریع بسته شدن درب نیز بایستی عکس این عمل را انجام دهید.

هم چنین پیچ تنظیم سرعت را به هیچ وجه دوبار برخلاف جهت عقربه های ساعت نچرخانید که با انجام این کار پیچ از جای خود خارج شده و در نتیجه مایع داخلی آرام بند بیرون می ریزد و دستگاه از کار می افتد. ما در این مقاله سعی کردیم با توضیح تنظیم لولا آرام بند در نصب این ابزار شما را راهنمایی کنیم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تنظیم لولا آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد