تابلو دیواری جدید

0

تابلو دیواری جدید

تابلو دیواری جدید : با نصب تابلو دیواری جدید در منزل، محیط خانه پر از انرژی مثبت می شود. تابلو دیواری جدید همچنین می تواند موجب زیبایی و شکوه منزل شما گردد.

تابلو دیواری جدید، زیبایی بخش خانه شما

یکی از لوازم هنری که می تواند زیبایی های طبیعت را در خانه های ما به ارمغان آورد تابلو دیواری جدید هستند، که با پیشرفت روزافزون هنر هنرمندان ، هر روزه سبک های جدیدی از تابلوها به دنیای هنر ارائه می گردد که می توانیم با توجه به سبک دکوراسیون منزلمان، از  تابلو دیواری جدید مناسب استفاده کنیم.

امروزه به دلیل رشد زندگی شهری و اجبار برای زیستن در خانه های کوچک و آپارتمانی، به گونه ای از تماشای طبیعت بکر و زیبای خدادادی در زندگی روزمره محروم هستیم. و چون ذات بشر دوستدار تماشای رنگ ها و زیبایی ها است به دنبال جایگزینی این نقصان با هنرهای دستی است.

معرفی تابلو دیواری جدید

بیشتر تابلوهای دیواری در گذشته توسط ابزارهای مختلف نقاشی مانند رنگ های روغنی یا اکرولیک و قلم مو خلق می شدند که بیشتر این تابلوها نقاشی از طبیعت بودند. اما امروزه با استفاده از ابزارهای دیگری همچون انواع کاردک و انواع مختلف خمیر، این تابلوها رنگ و جلوه ای زیبا و جدید و امروزی گرفته اند.

این تابلوها به تابلوهای نقاشی برجسته معروف هستند که همچون نقاشی ساده بر روی بوم یا شاسی و یا چوب کشیده می شوند. به علت نمای فوق العاده زیبایی که نقاشی برجسته به این تابلوها می دهد از این شیوه نقاشی برای خلق ایده های مختلف نقاشی شامل طرح هایی از طبیعت یا طرح های فانتزی و کلاسیک استفاده می شود.

تابلو دیواری جدید ممکن است با بهره گیری از انواع شابلون و ابزارهایی دیگر خلق شود و ارمغان آور زیبایی در منزل شما باشد.

انواع تابلو دیواری جدید

تابلوهای نقاشی برجسته: این تابلوها با استفاده از بتونه و چسب کاشی و انواع خمیر مخصوص این کار و استفاده از رنگ های اکریلیک، طرح و رنگ مورد نظر را با کاردک روی چوب  پیاده می کنند.

تابلو دیواری جدید در اشکال مختلف وجود دارد این تابلوها به شکل دایره، مربع و مستطیل وجود دارند. تابلوهای دیواری جدید به شکل چند تکه نیز موجودند.

چند تکه بودن نیز خود تنوع و زیبایی خاصی به این نوع تابلوها بخشیده است. نوع دیگری از تابلوهای دیواری جدید ، تابلوهایی هستند که با استفاده از سبک هنری ویترای با استفاده از ابزارهای خاص این هنر روی شیشه اجرا می شوند.

راهنمای خرید تابلو دیواری جدید

امروزه به علت پیشرفت هنر و شاخه های هنری، تابلوهای دیواری جدید در انواع و اقسام بسیار زیاد موجود است و از تنوع خوبی برخوردار هستند.

پیشنهاد می شود اگر فضای کمی در منزل دارید از چند تابلو با یک سبک هنری در یک فضای کوچک استفاده نکنید. چون استفاده چند نمونه مشابه تابلو در یک محیط کوچک باعث کاهش جلوه تابلوها خواهد شد.

در عوض می توانید چند تابلو با سبک های متفاوت تهیه کنید. البته توجه کنید طرح های تابلوها هماهنگی با دکوراسیون منزلتان داشته باشد. برای مثال استفاده از یک تابلو با طرح فانتزی در یک خانه با دکوراسیون سنتی جالب نیست.

رنگ و طرح تابلوهای دیواری را متناسب با رنگ دیوارها، فرش، مبلمان، پرده انتخاب کنید. در این صورت خواهید دید که با خرید یک تابلو دیواری جدید چقدر زیبایی منزل و نمای وسایل منزلتان بیشتر خواهد شد.

تابلوهای دیواری چند تکه با تعداد تکه های متفاوت و در اندازه های کوچک تا بزرگ و در اشکال مختلف هستند. شما می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید از یکی از انواع این تابلوها بهره بگیرید.

خرید اقساطی تابلو دیواری جدید: تابلوهای دیواری جدید به علت استفاده از مواد بیشتر و گران تر از قیمت بالاتری نسبت به تابلوهای قدیمی برخوردار هستند. شما می توانید در صورت لزوم این تابلوها را به صورت اقساطی تهیه نمایید. با مراجعه به سایت های اینترنتی می توانید مدل های متنوع آن را ببینید و بر حسب سلیقه خود آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تابلو دیواری جدید  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد