ابعاد لولا آرام بند

1

ابعاد لولا آرام بند

ابعاد لولا آرام بند با توجه به مدل های مختلف آن متفاوت است. این مقاله به آشنایی با ابعاد لولا آرام بند مدل های مختلف موجود در بازار می پردازد.

آشنایی با ابعاد لولا آرام بند برای یک خرید خوب

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که  درب کمد یا کابینت خانه تان به شدت و با صدای بلند بسته شود؟! با خرید لولا آرام بند  دیگر نیاز نیست نگران این مشکل باشید.

با تنوع مختلف ابعاد لولا آرام بند می توانید با خیالی آسوده این ابزار را برای تمام درب های منزل یا محل کارتان نصب کرده و دیگر نگران صدا یا ضربه خوردن کابینت نباشید. متن زیر به عنوان راهنمای خرید لولا آرام بند در اختیار شما قرار دارد.

ابعاد لولا آرام بند کلیپسی

شما می توانید برای کابینت های خود انواع مختلف ابعاد لولا آرام بند را در هر اندازه و با قیمتی مناسب خریداری کنید یا این که اقدام به خرید اقساطی انواع لولا آرام بند کنید. لولا آرام بند کلیپسی دارای یک فنر فولادی، پیچ های قابل تنظیم و پین می باشد که همگی از کیفیت های عالی برخوردارند.

طراحی این مدل به نحوی است که به هنگام باز شدن ضربه ای به پایه ی لولا و در نتیجه پیچ های نگه‌دارنده و کابینت وارد نمی شود. ابعاد لولا آرام بند کلیپسی ۱۱۵*۵۰ میلی متر است.

طول این لولا آرام بند که ۱۱۵ میلی متر است، از دو بخش تشکیل شده: یک پایه بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب شده و دیگری در میانه ی خود حفره ای دایره شکل با قطر ۳۵ میلی متر دارد که بر روی درب قرار می گیرد. در عرض این لولا آرام بند دو پیچ شیاردار با فاصله ی ۵۰ میلی متر از هم قرار دارند که باعث آسان تر شدن عمل رگلاژ می شود.

ابعاد لولا آرام بند استیل و مخصوص شیشه

این لولا آرام بند، بدنه ای تمام استیل دارد که در مقابل زنگ زدگی کاملاً مقاوم بوده و مناسب برای نصب در محیط های مرطوب است. همه قطعات و سوراخ های این لولا آرام بند کمترین تلورانس را دارند که این به استحکام آن کمک می کند. ابعاد لولا آرام بند استیل ۱۲۰*۵۰ میلی متر است.

خیلی از کمدها یا بوفه هایی که ما خریداری می کنیم دارای شیشه هستند که اگر بر روی آن ها لولا آرام بند نصب شده باشد خیالمان از بابت شکستن شیشه دراثر بسته شدن ناگهانی درب، راحت خواهد شد.

لولا شیشه آرام بند در دو نوع ۲۵ و ۳۵ میلی متری وجود دارد که درون کمد نصب شده و جلوی ضربه های احتمالی را خواهند گرفت. لولا شیشه آرام بند ۳۵ و ۲۵ میلی متری برای شیشه های با ضخامت ۴ الی ۶ میلی متری مناسب هستند. ابعاد لولا آرام بند مخصوص شیشه ۳۰*۱۲۰ میلی متر است.

ابعاد لولا آرام بند ۴۵ درجه باز و بسته

اگر در چیدمان منزل خود نیازمند گنجاندن کابینت یا کمد در کنج هستید که باید درب آن به صورت اریب باز شود، در این صورت باید از لولا آرام بند ۴۵ درجه ی باز استفاده کنید. طراحی این مدل به گونه ای است که شیب ملایمی داشته و با زاویه ای بیشتر از ۴۵ درجه درب را باز می کند. ابعاد لولا آرام بند ۴۵ درجه ای ۴۸*۱۱۵ میلی متر است.

لولا آرام بند ۴۵ درجه ی بسته ابعادی مشابه ۴۵ درجه ی باز دارد با این تفاوت که فقط به اندازه ۴۵ درجه باز می شود. این مدل برای زمانی مناسب است که کمد در فرو رفتگی باشد یا این که دیواره ی یک طرف بلندتر از طرف دیگر باشد و درب بخواهد بر روی درب بلندتر نصب شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک ابعاد لولا آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد