مبل تختخوابشو

1

مبل تختخوابشو

مبل تختخوابشو یکی از پر استفاده ترین و شیک ترین انواع مبلمان می باشد. این مقاله نیز در خصوص خرید اقساطی و آنلاین انواع مبل تختخوابشو ارائه شده است.

خرید مبل تختخوابشو به صورت آنلاین و اقساطی

مبل تختخوابشو یکی از راحت ترین و مدرن ترین انواع مبلمان می باشد. به دلیل استفاده ی چند منظوره از این مبلمان، خوشبختانه می توان گفت یکی از پرطرفدارترین و البته شیک ترین انواع مبلمان می باشد. اگر کنجکاو شده اید کمی بیش تر در این باره بدانید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل های مبل تختخوابشو

مبلمان تختخوابشو یکی از انواع مبلمان است که چندین کاربرد داشته و به همین دلیل طرافداران ویژه ی خود را نیز دارد. شما از مبل تختخوابشو می توانید به عنوان مبلمان راحتی برای نشستن و به عنوان تخت خواب برای استراحت استفاده کنید. مهم ترین ویژگی این مبلمان نیز همین موضوع یعنی تبدیل شدن به تخت خواب است. این کار بسیار آسان است و تنها کافیست دستگیره ی مبل را به سمت بیرون بکشید و آن را به حالت تخت خواب قرار دهید. البته مدل های گوناگونی از این نوع مبلمان موجود می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات وب سایت ما، جدیدترین مدل های مبل تختخوابشو را مشاهده کنید.

ویژگی های مبلمان تختخوابشو

مبل های تختخوابشو انواع مختلفی داشته و هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. در اکثر مبل های تختخوابشو جنس کلاف از نوع استیل بوده و ماندگاری بالایی نیز دارد. جنس روکش تخت از نوع پارچه یا چرم است. اما نوع پارچه ای آن بهتر بوده و طول و عمر بیش تری دارد.

لایه ی میانی در اکثر مبل های تختخوابشو از جنس فوم می باشد. معمولاً در انواع مبل تختخوابشو یک دستگیره در قسمت جلوی مبل تعبیه شده است که شما با کشیدن آن به سمت خودتان می توانید مبل را به تخت خواب تبدیل کنید. جمع کردن آن نیز کار بسیار ساده ای بوده و تنها کافیست دستگیره را به سمت داخل هل دهید. انواع مبل تختخوابشو می تواند شامل مبل تختخوابشو یک نفره یا دونفره باشد.

سایزبندی مبلمان نیز براساس نوع آن است. در مبلمان یک نفره معمولاً مبل در عرض ۸۰ یا ۱۰۰ سانتی متر و در مبلمان دو نفره عرض مبلمان در سایز های ۱۴۰ یا ۱۵۵ سانتی متر تولید می شود. برای استفاده از تخت خواب این مبل شما نیازی به تشک ندارید و تجهیزات خواب خاصی نیز مورد نیاز نیست.

روش های خرید مبل تختخوابشو

مبل تختخوابشو علاوه بر کاربردهایی که دارد، زیبایی و جلوه ی خاصی نیز به منزلتان داده و در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می تواند نقش بسیار پر رنگی را ایفا کند. اما با همه این ها اگر شما هم قصد خرید آنلاین مبل تختخوابشو را دارید، بهتر است به این بخش توجه داشته باشید.

شما می توانید مبلمان خود را به راحتی از طریق وب سایت ما خریداری کرده و استفاده نمایید. یکی از ویژگی های خوب و تسهیلات عالی ما، روش خرید اقساطی مبل تختخوابشو می باشد. در این حالت شما می توانید تنها با پرداخت بخشی از هزینه ی لازم مبل را خریداری کرده و مابقی هزینه ها را به صورت اقساط چندماهه پرداخت کنید.

شما هم چنین می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید مبلمان مورد نظر خود بکنید و هزینه ی لازم را به صورت آنی پرداخت نمایید. با این کار، بدون صرف وقت و مراجعه ی حضوری، به راحتی می توانید محصول مورد نظرتان را خریداری کرده و از خریدتان لذت ببرید.

البته قطعاً استفاده از خدمات پس از فروش نیز برای شما در نظر گرفته می شود. دیگر تسهیلات و خدمات فروش نیز برای شما در نظر گرفته شده است که می توانید با مراجعه به وب سایت با این خدمات آشنا شوید.

شما عزیزان جهت دیدن محصولات با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ ویا به لینک مبل تختخوابشو  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد