آشنایی با مبلمان های اداری مدرن

0

آشنایی با مبلمان های اداری مدرن

آشنایی با مبلمان های اداری مدرناستفاده از یک مبلمان اداری مدرن می تواند جلوه ی ویژه ای به یک اداره یا شرکت ببخشد. یک مبلمان اداری مدرن باعث بالا رفتن کارآیی و راحتی کارمندان نیز می شود.

مبلمان اداری مدرن

محل کار ما، خانه ی دوم ما به حساب می آید. به همین خاطر لازم است تا به راحتی آن اهمیت دهیم.

استفاده از مبلمان اداری مدرن در این زمینه می تواند به آسایش ما و شیک بودن محل کار ما کمک کند. در این مقاله می خواهیم به جزئیاتی درباره مبلمان اداری مدرن و اهمیت آن بپردازیم.

استفاده از مبلمان اداری مدرن در ادارات و شرکت ها

در گذشته معلم‌ها می‌گفتند مدرسه خانه ی دوم ماست.

حالا اما که عمرمان از زمان مدرسه رفتن گذشته و بخش زیادی از وقت روزانه ی خود را در ادارات و شرکت‌ها سپری می‌کنیم، می‌توانیم بنویسیم اداره خانه ی دوم ما به حساب می‌آید و همان‌طور که در خانه به آسایش و راحتی خودمان اهمیت می‌دهیم، در اداره نیز باید به آسایش و راحتی کارکنان اهمیت داد.

همان‌طور که در خانه سعی داریم با استفاده از مبلمان های مدرن، فضایی دل‌نشین را به وجود بیاوریم، در اداره‌ها نیز باید با استفاده از مبلمان اداری مدرن سعی در ایجاد محیطی دل‌نشین و البته پرکاربرد داشت.

در واقع استفاده از مبلمان اداری مناسب نقش ویژه‌ای در آسایش کارکنان و همچنین ارباب‌رجوعان دارد.

محصولات و اجزای یک مبلمان اداری مدرن

ویژگی‌ مهمی که باید یک مبلمان اداری مدرن از آن بهره ببرد، طراحی ساده و کم زرق و برق آن است.

در واقع برعکس مبلمان خانگی، در ادارات باید بیشتر به کاربرد مبلمان اداری و آسودگی آن توجه داشت.

کشوها، میزهای اداری دو طرفه، میزگردها، میزهای مدیریتی، میزهای کنفرانسی، فایل‌های اداری، میزهای اداری دارای پارتیشن، میزهای اداری کشودار و …  از جمله محصولاتی است که در تهیه ی یک مبلمان اداری مدرن باید مدنظر قرار داد.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های خاص این محصولات پرداخته‌ایم.

ویژگی های یک میز اداری مناسب

میزهای اداری، انواع متفاوتی را شامل می شوند. از میزهای مدیریتی و کنفرانسی گرفته تا میزهای پارتیشن دار و کشودار و … . در طراحی هر کدام از این میزها باید ویژگی های خاصی را مد نظر قرار داد.

اما آنچه در همه ی این طراحی ها حائز اهمیت است، ویژگی های زیر می باشد:

  • طراحی ساده و دلنشین در عین حفظ شیکی میزهای اداری
  • ایجاد آرامش در هنگام استفاده از میز
  • داشتن فضایی وسیع برای انجام کارهای اداری
  • دارا بودن کشوهای کافی و مناسب
  • استفاده نکردن از شکل های نامتناسب
  • استفاده از کشوهای مخفی در برخی از طراحی های خاص

طراحی میزهای کنفرانسی

یکی از میزهای اداری که در فضای ادارات استفاده بالایی دارد و از اهمیت بالایی نیز در شیک نشان دادن مبلمان اداری مدرن برخوردار است، میزهای کنفرانسی است.

نکته ای که وجود دارد این است که طراحی های متنوع زیادی برای میزهای کنفرانسی وجود دارد و البته نیازی نیست که میزهای کنفرانسی اداره ی شما با دیگر مبلمان اداری شما یکسان باشد.

می شود از طراحی های خاص و متریال متفاوتی در طراحی میزهای کنفرانسی استفاده کرد.

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک؟

آشنایی با مبلمان های اداری مدرن

سؤال اینجاست، چرا باید مبلمان های مدرن را جایگزین مبلمان های کلاسیک قدیمی کرد؟ مبلمان کلاسیک به فضا عظمت می بخشند و محیط جذابی را ایجاد می کنند.

اما مبلمان مدرن بیشتر به دنبال افزایش کارآیی محیط اند. خرید مبلمان اداری مدرن باعث می شود بهتر از فضاهای مرده ی شرکت استفاده شده و باعث ارتباط برقرار کردن بهتر با مراجعه کنندگان می شود.

انتخاب بین مبلمان کلاسیک یا مدرن بستگی به خود شما دارد. نکته ی دیگر اینکه قیمت مبلمان اداری مدرن نسبت به مبلمان کلاسیک کمی ارزان قیمت تر است.

شما عزیزان جهت دیدن محصولات با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ ویا به لینک خرید مبلمان اداری  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد