کمد و فایل اداری فلزی و چوبی

0

کمد و فایل اداری فلزی و چوبی

کمد و فایل اداری فلزی و چوبی  : کمد و فایل اداری ابزاری است که در محیط های اداری و برای نگهداری پرونده ها و فایل های اداری از آن ها استفاده می شود.

فایل ها و کمد های اداری برای سازماندهی کردن پوشه ها و پرونده های اداری بسیار ضروری هستند.

شما در صورتی که به عنوان یک کارمند در محیطی شلوغ و بزرگ در حال کار هستید این وسیله بسیار ضروری است و باید تهیه شده و در محیط های اداری وجود داشته باشد.

کمد ها و فایل های اداری امکان این کار را به شما می دهند تا از پرونده ها و کاغذ های مهم به خوبی محافظت نمایید. چرا که در صورتی که این وسیله وجود نداشته باشد پرونده ها پخش شده و امکان گم شدن پرونده ها وجود دارد.

کمد ها و فایل های اداری فلزی و چوبی جدید

کمد ها و فایل های اداری دارای انواع مختلفی هستند اما از نظر جنس ساخت به دو دسته ی چوبی و فلزی تقسیم می شوند. کمد ها و فایل های اداری فلزی قدیمی تر بوده و نوع اولیه این کمد ها در واقع محسوب می شوند.

کمد های فلزی در دو نوع افقی و عمودی هستند. نوع افقی کمد ها به صورتی است که فضای بیشتری را در روی دیوار و زمین اشغال می کنند اما حجم زیادی از پرونده ها را نیز در خود جای می دهند.

کمد های اداری عمودی دارای فضای کم تری برای نگهداری پرونده ها هستند اما ایستاده قرار گرفته و مناسب برای مکان های کوچک هستند.

نوع دیگر از کمد ها و فایل های اداری از جنس چوب هستند این جنس از کمد ها امروزی تر بوده و جدید تر هستند.

کمد های چوبی از جنس ام دی اف هستند در واقع دوام زیادی دارند. این کمد ها یا به شکل طبقه ای هستند که پوشه ها در آن قرار می گیرند و یا به شکل کشویی هستند.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک کمد ها و فایل های اداری فلزی و چوبی

مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد