کمد های اداری کشویی

1

کمد های اداری کشویی

کمد های اداری کشویی : کمد های اداری یا فایل های اداری برای نگهداری پوشه ها و پرونده های اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر به دنبال سر و سامان دادن به پوشه ها و پرونده های اداری خود بوده و نمی خواهید آن ها گم و یا پراکنده شوند کمد ها و فایل های اداری بهترین ابزار برای نگهداری این مدارک و پرونده ها هستند.

عده ای از افراد و کارمندان ممکن است در خانه ی خود نیز اتاقی برای کار داشته و علاوه بر محیط کار در منزل نیز مشغول به کار شوند از این رو وجود یک کمد برای این مواقع و مانع از پخش و پلا شدن پرونده ها ضروری است.

انواع کمد های اداری کشویی

کمد ها و فایل های اداری دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به مکانی که مورد استفاده قرار می گیرند انتخاب می شوند.

کمد های اداری شامل نوع افقی و عمودی هستند که هر یک ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

کمد های اداری افقی به صورت افقی بوده و بر روی زمین نیز قرار می گیرند این کمد ها فضای بیشتری را اشغال می کنند و دیوار را تا حدودی می پوشانند.

یکی از خصوصیات خوب در این کمد ها داشتن فضای کافی برای نگهداری پرونده ها است. کمد ها و فایل های عمودی به شکل ایستاده بوده و بیشتر شامل طبقه هستند.

این کمد ها برای محیط های کوچک بهتر هستند چرا که فضای کمی را اشغال می کنند و همچنین حجم نگهداری پرونده در آن ها کم تر از نوع افقی است.

کمد های کشویی یکی از انواع فایل ها و کمد های اداری هستند. این نوع کمد ها استفاده ی فراوانی دارند.

و در بیشتر اداره ها از این نوع کمد استفاده می شود چرا که این کمد ها به صورت کشویی بوده و با باز نمودن کشو پرونده ها به صورت مرتب و بی دردسر در برابر شما قرار می گیرند.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک کمد های اداری کشویی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد