پارتیشن بندی اتاق کارمندان

0

پارتیشن بندی اتاق کارمندان

پارتیشن بندی اتاق کارمندان : بخش اعظمی از نیروهای انسانی مشغول به فعالیت در هر اداره و شرکت را کارمندان آن مجموعه تشکیل می دهند که بالطبع بایستی برای انجام هر چه بهتر فعالیت های آن ها ، تدابیری را در راستای ایجاد فضاهای کاری راحت برای آن ها ، اندیشید .

به همین منظور یکی از الزامات مهمی که در دکوراسیون اداری ؛ مورد توجه دکورات ها قرار می گیرد ؛ پرداختن به مساله ی ایجاد این فضاها برای کارمندان می باشد .

پارتیشن های اتاق کارمندان :

یکی از عمده استفاده های پارتیشن بندی اتاق کارمندان این است که علی رغم این که دسترسی آسان به ارتباط با سایر کارمندان را فراهم می آورد ، در عین حال به نوعی به دلیل حائل بندی آن ها ، ارتباط مستقیم آن ها را قطع کرده و باعث ایجاد تمرکز در انجام فعالیت ها شده و به نوعی از اتلاف وقت جلوگیری می شود .

در پارتیشن یندی کارمندی ، دسترسی به برق – شبکه و تلفن از مسائل مهم می باشد . اغلب میزهای کارمندی با ابعاد ۱۵۰در ۷۰ سانتی متر ساخته می شوند و در برخی از این میزها فایل ال که شامل فایل سه کشو – باکس کیس کامپوتر – و کمدی برای قرار دادن زوم کن تعبیه شده است و سطح رویی آن نیز ، باعث ایجاد فضای کار بیشتر برای کارمند می شود.

در مدل دوم از این میز ها که ساختار ساده تری دارند ؛ تنها فایل سه کشو که به صورت ثابت و به عنوان پایه ی میز و یا به صورت متحرک در زیر میز ساخته شده اند ؛ جایگذاری می شود .

هر کارمند ؛ مدت زمان زیادی از عمر کاری خود را ؛ پشت این میز ها سپری می کنند . پس استفاده ی از تکنولوژی روز و ساختار کاربردی مهندسی شده در تولید دکوراسیون پویا و در عین حال مدرن ؛ از نکات ویژه ی تمایز یک مجموعه ی اداری می باشد.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد