نحوه استفاده از تخته پاک کن

0

نحوه استفاده از تخته پاک کن

نحوه استفاده از تخته پاک کن : برای استفاده ی بهتر و مناسب تر از تخته وایت برد بهتر است که از یک تخته پاک کن عالی و مناسب با تخته استفاده نمایید.

دلایل زیادی وجود دارند که به شما ثابت می کنند استفاده از تخته پاک کن بسیار مناسب تر از سایر وسایل پاک سازی دیگر است و داشتن یک تخته پاک کن در کنار تخته وایت برد الزامی است.

در واقع استفاده از یک تخته پاک کن مناسب به شما کمک می کند تا تخته وایت برد شما امر طولانی تری داشته و لایه های تشکیل دهنده ی آن تخریب نشوند.

نکات لازم برای پاک کردن صحیح تخته وایت برد چیست؟

شما باید بدانید که برای این که تخته وایت برد شما امر طولانی تری داشته باشد باید پس از اتمام کار آن را پاک سازی نمایید.

عده ای این کار را نمی کنند که امری اشتباه است در واقع وقتی شما تخته را پاک سازی نمی کنید ماژیک وایت برد مدت زمان طولانی بر روی آن باقی مانده و پس از این که شما آن را پاک سازی می کنید ردی کم رنگ از آن باقی می ماند پس حتما پس از اتمام کار آن را پاک نمایید.

نکته ی دوم در رابطه با انتخاب تخته پاک کن مناسب استفاده از تخته پاک کنی نرم و مناسب است.

چرا که تخته پاک کن در صورتی که دارای سطحی سفت باشد به تخته آسیب می رساند.

برای این که تخته ی شما همیشه تمیز بماند بسیار مهم است که تخته پاک کن را قبل از استفاده خوب چک کنید تا کثیفی بر روی آن نباشد در غیر این صورت تخته با تخته پاک کنی کثیف پاک شده و اثر آن بر روی تخته باقی می ماند.

پیشنهاد ما به شما این است که هر چند وقت یک بار نیز تخته را با دستمالی نرم و نمناک پاکسازی کنید تا همانند روز اول تمیز باقی بماند.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تخت پاک کن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد