معیار های انتخاب ماژیک وایت برد خوب

0

معیار های انتخاب ماژیک وایت برد خوب

معیار های انتخاب ماژیک وایت برد خوبدر سال های گذشته در مدارس و محیط های آموزشی از تخته سیاه هایی استفاده می شد که برای نوشتن بر روی آن ها باید از وسیله ای به نام گچ استفاده می کردیم.

در آن زمان مسئله معایب و مزیت استفاده از گچ و تخته سیاه مطرح نبود و فقط به فکر آموزش به دانش آموزان بودیم. اما رفته رفته افراد متوجه شدند استفاده از گچ آسیب های  زیادی به افراد می زند.

یکی از این آسیب ها بیماری ها و لکه ها و حتی حساسیت های پوستی بود. به طوری که افراد مجبور بودند برای نوشتن با گچ از دستکش استفاده نمایند.

همچنین پودری که بر اثر کشیدن گچ بر روی تخته بر هوا پخش می شد وارد ریه ها شده و برای افراد موجب ایجاد آسیب می شد.

از این رو تخته وایت برد و ماژیک وارد بازار ها شد و رونق گرفت.

بنابراین رفته رفته استفاده از تخته سیاه و گچ کاهش یافت به طوری که امروزه در بیشتر مکان ها از تخته وایت برد و ماژیک استفاده می شود.

معیار های انتخاب ماژیک وایت برد خوب چیست؟

برای این که بتوانید یک ماژیک وایت برد خوب به ویژه برای محیطی عمومی که افراد مختلفی از آن استفاده می نمایند تهیه نمایید باید با معیار های انتخاب ماژیک وایت برد خوب آشنا باشید.

اولا ما به شما پیشنهاد می کنیم یک ماژیک با یک برند خوب تهیه نمایید در دومین مرحله بهتر است به دنبال ماژیک شارژی با یک مارک خوب بگردید.

شاید برای استفاده ی شخصی خود بهتر باشد از ماژیک های معمولی و غیر شارژی استفاده کنید اما در صورتی که می خواهید برای یک مدرسه و یا یک آموزشگاه آن را تهیه نمایید بهتر است از نوع شارژی آن استفاده کنید چرا که به صرفه تر است و می توان بار ها بدون وقفه از آن ها استفاده نمود.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید ماژیک وایت برد مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد