ماژیک وایت برد

0

ماژیک وایت برد

ماژیک وایت برد : با پیدایش تخته وایت برد ها استفاده از ماژیک وایت برد بسیار متداول شد و تعداد زیادی از این ماژیک ها امروزه مورد استفاده ی افراد قرار می گیرد.

ماژیک وایت برد برای نوشتن بر روی تخته وایت برد ها مورد استفاده قرار می گیرند.

این ماژیک ها دارای ساختار به خصوصی هستند. بیشتر افراد امروزه به دنبال ماژیک های وایت بردی هستند که از نوع خوبی بوده و بتوان آن ها را در مدت های طولانی استفاده کرد.

در تهیه ی ماژیک وایت برد خوب باید به مسائلی توجه نمود. از ماژیک وایت برد در مکان های زیادی اعم از مدارس، اداره ها، آموزشگاه ها و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود.

ساختار ماژیک وایت برد

در واقع ماژیک های وایت برد دارای ساختاری ساده بوده که البته پیچیدگی هایی را نیز دارند.

در درون ماژیک های وایت برد یک نوع مخلوط خاص از جوهر رنگی و حلال مخصوص آن وجود دارد. حلال ماژیک های وایت برد در واقع یک نوع الکل مخصوص هستند که وجود آن بیشتر برای ترکیب شدن با  جوهر بوده تا ماژیک در حین نوشتن روان باشد. در واقع وجود این جوهر و محلول برای نوشتن ماژیک و تقویت نوک ماژیک است.

یعنی بعدا در حین نوشتن این محلول نوک ماژیک را از طریق ترکیب کردن با جوهر تغذیه می نماید. ممکن است از خود بپرسید چگونه این اتفاق می افتد؟

در هنگامی که مخلوطی از جوهر و حلال روی سطح تخته وایت برد قرار می گیرد حلال ماژیک با سرعت بالایی تبخیر می شود و جوهر ماژیک در حالتی که به پودر تبدیل شده است بر روی سطح برد قرار گرفته و نوشتن توسط ماژیک انجام می گیرد.

در خارج از کشور ایران به ماژیک های وایت برد که به این صورت کار می کنند ماژیک های خشک شده یا خشک گفته می شود. در واقع این ماژیک ها از حالت خشک به حالت تر تبدیل می شوند.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید ماژیک وایت برد مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد