ساختار ماژیک وایت برد

0

ساختار ماژیک وایت برد

ساختار ماژیک وایت برد  : ماژیک های وایت برد با پیدایش تخته وایت برد ها رونق فراوانی گرفته اند و امروزه از آن ها به میزان زیادی استفاده می گردد.

ساختار ماژیک وایت برد ها با ساختار ابزار نوشتاری دیگر تا حدود زیادی متفاوت است.

از طرفی کیفیت هر ماژیک وایت برد با دیگری نیز متفاوت است. ماژیک های وایت برد با توجه به ساختاری که دارند به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و با کوچک ترین فشار شروع به نوشتن می کنند.

ساختار انواع ماژیک وایت برد

شاید بار ها در حین خریدن ماژیک وایت برد به این موضوع دقت کرده باشید که چرا سر ماژیک های وایت برد در ابتدا سفید رنگ است. این موضوع به دلیل ساختار این ماژیک ها می باشد.

در درون ماژیک وایت برد ها یک  نوع مخلوط از جوهر رنگی و حلال وجود دارد. در واقع به این حلال الکل نیز می گویند البته با الکل های معمولی تفاوت دارد.

این حلال در واقع برای ترکیب شدن با جوهر و پدید آمدن رنگ در حین نوشتن می باشد.

این مخلوط در هنگام نوشتن نوک ماژیک را تغذیه می نماید تا عمل نوشتن را پدید آورد.

حلال سرعت بالایی در تبخیر  دارد و در حین نوشتن سریعا تبخیر شده و جوهر به صورت پودر در آمده و بر روی سطح رنگی از خود بر جای می گذارد.

به ماژیک وایت برد ماژیک خشک یا خشک شده می گویند چرا که در ابتدا حالتی خشک دارد و پس از ترکیب با محلول حالت خیسی به خود می گیرد.

ماژیک های وایت برد بر خلاف خودکار ها که پس از اتمام جوهر دیگر نمی نویسند.

اما در ماژیک های وایت برد این گونه نبوده و با تمام شدن حلال اگر ماژیک دارای جوهر باشد همانند روز اول کار می کند. اما به دلیل نبود حلال جوهر بر روی سطح تخته پخش شده و آثاری کم رنگ از خود بر جای می گذارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید ماژیک وایت برد مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد