تخته پاک کن

0

تخته پاک کن

تخته پاک کن بهترین و مناسب ترین وسیله برای پاک کردن تخته است از تخته پاک کن از دیر باز برای پاک سازی تخته های سیاه و یا تخته وایت برد استفاده می شود.

تخته پاک کن ها به صورتی ساخته می شوند که حاوی یک ابر نرم و یا نمد هستند.

البته اولین تخته پاک کن ها که برای پاک کردن تخته سیاه از آن ها استفاده می شد به شیوه ای ساخته می شدند که تنها از یک ابر خالی تشکیل شده بودند.

استفاده از تخته سیاه با توجه به گرد و خاکی که از طریق نوشتن با گچ بر روی تخته ایجاد می شد کم کم کاهش پیدا کرد از طرفی وقتی با تخته پاک کن تخته سیاه را پاک سازی می کردیم اصولا گرد و خاک زیادی به پا می شد.

خرید تخته پاک کن

تخته پاک کن ها از زمانی که ساخته شدند در انواع گوناگونی وارد بازار شده اند همان طور که گفته شد تخته پاک کن های اولیه حاوی یک ابر خالی و یا یک اسفنج بودند.

امروزه تخته پاک کن هایی که برای تخته وایت برد ها مورد استفاده قرار می گیرند با تخته پاک کن های اولیه بسیار متفاوت هستند.

تخته پاک کن های تخته وایت برد از اسفنج و یا ابر این محصول تهیه نمی شوند یعنی تعداد بسیار کمی از آن ها از ابر ساخته می شوند که حاوی تکه ای ابر به همراه یک پشتی پلاستکی برای در دست گرفتن هستند.

این نوع تخته پاک کن ها جنس بسیار خوبی از نظر پاک سازی تخته پاک کن دارند و تخته توسط این نوع محصول به راحتی تمیز می شود.

نوع دیگری از تخته پاک کن ها تخته های پاک کن های نمدی هستند این تخته پاک کن ها شکل جدید تری از تخته پاک کن بوده و از نوع نمد هستند بعضی از تخته پاک کن های نمدی آهن ربایی هستند.

 

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تخت پاک کن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد