تخته وایت برد معمولی

0

تخته وایت برد معمولی

تخته وایت برد معمولی : با پیدایش تخته وایت برد ها دیگر نسل تخته های سیاه رو به اتمام است و در کم تر مکانی از تخته های سیاه استفاده می شود.

تخته سیاه با توجه به معایبی که دارد دیگر باب میل مکان های آموزشی نیست با پیدایش تخته وایت برد دیگر کسی برای خود تخته سیاه تهیه نمی کند.

تخته وایت برد ها و انواع آن

تخته های وایت برد تنها یک مدل و یک جنس نبوده و دارای طرح ها و انواع گوناگونی هستند.

تخته وایت برد های معمولی شامل صفحه ای سفید رنگ هستند که در زیر آن ها لایه ای فلزی قرار دارد. ضخامت لایه ی رویی تخته وایت برد ها حدودا ۳ سانتی متر است.

تخته وایت برد های معمولی در نوع دیگر وجود دارند که به صورت مغناطیسی و آهن ربایی هستند.

این تخته وایت برد ها به صورتی تهیه و ساخته شده اند که در عمق آن ها آهن ربا قرار گرفته و تخته پاک کن های مغناطیسی بر روی آن ها می چسبند امروزه در بیشتر مهد کودک ها از این نوع تخته وایت برد استفاده می شود.

تخته وایت برد های مغناطیسی در مراحل آموزشی در مدارس و محیط های آموزشی دیگر بسیار تاثیر گذار بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه حروف های الفبا و اعداد مغناطیسی ساخته شده اند که قابلیت نصب بر این نوع تخته وایت برد ها داشته و به راحتی می توان به کمک آن ها آموزش های لازم را به کودکان منتقل نمود.

تخته وایت برد های معمولی فاقد آهن ربا هستند اما قیمت پایین تری دارند بر روی این تخته وایت برد ها به راحتی می توان از طریق پروژکتور برنامه ها و فیلم های مختلف را به نمایش در آورد.

از این رو در محیط های آموزشی و مدارس با نصب پروژکتور از این تخته ها استفاده می شود تا بتوان فیلم ها و عکس های آموزشی را بر روی آن ها نشان داد.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تخت وایت برد معمولی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد