اهمیت رنگ در دکوراسیون اداری

0

اهمیت رنگ در دکوراسیون اداری

اهمیت رنگ در دکوراسیون اداری : اهمیت استفاده از رنگک ها به حدی است که علاوه بر ایجاد زیبایی برای یک فضا ؛ می تواند به نوعی معرف شخصیت یک محیط اداری نیز باشد . بنابراین ضروریت استفاده ی درست و به جای آن ها را نمی توان نادیده گرفت.

در سال های اخیر ؛ کارشناسان این صنعت ؛ توجه ویژه ای به این مهم داشته اند و تعریف رنگ سازمانی به یک اصل مهم در ایجاد یک کسب و کار بزرگ بدل شده است .

به عنوان مثالی بارز در این راستا ؛ می اتوان به رنگ آبی شرکت ایران خودرو – رنگ خاگستری مجموعه بانک پاسارگاد – رنگ مشکی برند آدیداس و … اشاره کرد .

هر مجموعه ای می تواند برای تمایز خود از سایر هم رده ها و نهادها و و مجموعه های مشابه ؛ از ترفندهای مختلف ؛ من جمله از ایجااد رنگ سازمانی بهره ببرد.

دکوراسیون

این نکته آن قدر حائز اهمیت است که وقتی شما به آن مجموعه وارد می شوید ؛ در تما جزییات مانند :

  • پوشش افراد
  • دکوراسیون داخلی مجموعه
  • و حتی بعضا در سزبرگ ها
  • پاکت ها

و کلیه ی لوازم اداری ؛ این هارمونی رنگی رعایت شده است . به  گونه ای که چنان چه مشابه آن رنگ را در محیط خارچی ببینیم ؛ به صورت ناخودآگاه ؛ ذهن ما به آن معطوف می شود .

و این خود کافی است که استفاده از رنگ ها را نقطه ی عطفی برای معرفی سازمان یا اداره ای در میان مردم بدانیم استفاده از رنگها در صندلی و میز و….

علی رغم این که استفاده از رنگی خاص و رعایت آن در جزییات می تواند عامل مهمی برای کسب موفقیت در معرفی باشد ؛ اما اهمیت آن در استفاده برای دکوراسیون اداری ؛ بیشتر از سایر بخش ها و ابزار می باشد .

چرا که هر فردی به محض ورود به یک شرکت یا اداره اولین چیزی که به چشم می بیند و روی آنت متمرکز می شود ؛ دکوراسیون خاص اداره می باشد . بنابراین نباید از اهمیت فاکتور رنگ در این راستا غافل شد .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد