انواع ماژیک وایت برد

0

انواع ماژیک وایت برد

انواع ماژیک وایت بردامروزه با پیدایش تخته های وایت برد استفاده از ماژیک وایت برد نیز متداول شد و از آن ها به میزان زیادی استفاده می شود.

در واقع با پیدایش تخته وایت برد و ماژیک وایت برد استفاده از تخته های سیاه و گچ به حد زیادی کاهش یافت تا جایی که دیگر از این ابزار استفاده نمی شود و ماژیک ها و تخته های وایت برد جایگزیت آن ها شده اند.

این ماژیک ها و تخته ها دارای مزایای فراوانی هستند و معایب استفاده از گچ و تخته سیاه را کاهش می دهند.

خرید انواع ماژیک وایت برد

شاید در ابتدای پیدایش ماژیک های وایت برد فقط یک نوع از این ماژیک ها وجود داشت اما امروزه در چند نوع در بازار ها موجود هستند و هر یک خصوصیاتی منحصر به فرد دارند.

در ادامه به هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد.

اولین نوع از ماژیک های وایت برد که ساده ترین نوع آن ها نیز هست ماژیک های وایت برد معمولی هستند در واقع این ماژیک ها به نوعی مورد استفاده قرار می گیرند که پس از اتمام جوهر آن دیگر نمی توان از آن ها استفاده نمود و به ناچار باید آن ها را دور ریخت البته جنس فوق العاده خوبی دارند و استفاده از آن ها در طولانی مدت امکان پذیر است.

دومین نوع ماژیک های وایت برد که به فراوانی از آن ها استفاده می شود ماژیک های وایت برد شارژی هستند.

این ماژیک ها در واقع با پیدایش خود تحولی بزرگ را ایجاد کردند. ماژیک های شارژی را می توان علی رغم ماژیک های وایت برد معمولی مدت ها مورد استفاده قرار داد.

این ماژیک ها طوری طراحی و ساخته می شوند که در صورت کاهش و یا تمام شدن جوهر آن ها لازم نیست آن ها را دور انداخته و یکی دیگر تهیه نمایید کافیست جوهر آن را تعویض نموده و مثل روز اول از آن ها استفاده نمایید.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید انواع ماژیک وایت برد مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد