انواع تخته پاک کن

0

انواع تخته پاک کن

انواع تخته پاک کن در گذشته برای پاک سازی تخته ممکن بود از هر وسیله ای استفاده شود اما رفته رفته مردم برای پاک کردن تخته از تکه ای ابر و یا اسفنج استفاده می کردند.

همین موضوع سبب پیدایش تخته پاک کن شد. تخته پاک کن های اولیه به صورتی اسفنجی و ابری و از نوع نرم بودند این تخته پاک کن ها در پاک سازی تخته های سیاه بسیار استفاده می شد و رایج بود.

اما باز هم به دلیل جنس پودری که گچ داشت با پاک کردن تخته پاک کن توسط این ابر ها موجب می شد تا گرد و غبار در هوا پراکنده شود.

از این رو کم کم تخته های وایت برد وارد بازار شد و جایگزین تخته های سیاه شد.

این تخته ها از هر نظر بسیار بهتر از تخته های سیاه بودند و ضرر و آسیبی نداشتند و همچنین معایب تخته های سیاه را تحت پوشش قرار می دهند.

خرید انواع تخته پاک کن

تخته پاک کن ها دارای انواع مختلفی هستند اولین تخته پاک کن ها همان طور که در بالا گفته شد به صورت یک تکه ابر و یا اسفنج کوچک بودند.

امروزه با پیدایش تخته های وایت برد نوع جدیدی از تخته پاک کن ها وارد بازار شدند. تخته پاک کن های جدید مخصوص تخته پاک کن طراحی شده اند و دیگر زبری تخته پاک کن های اسفنجی را دارند.

نوعی از این تخته پاک کن ها به صورتی هستند که شبیه تخته پاک کن های ابری و یا اسفنجی اند. این تخته پاک کن ها تخته ها را بسیار تمیز پاک می کنند.

تخته پاک کن های دیگر که از نوع نمدی هستند و به آن ها تخته پاک کن نمدی گفته می شود برای تخته وایت برد بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

این تخته پاک کن ها ممکن است همانند تخته پاک کن های نوع قبل تمیز پاک نکنند اما جنس خوبی داشته و بیشتر آن ها مغناطیسی است.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تخت پاک کن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد