ویژگی سطل زباله خانگی

0

ویژگی سطل زباله خانگی

ویژگی سطل زباله خانگی : از آن جا که سطل زباله های خانگی می بایست کاملا بهداشتی بوده و دارای استاندارد های موجود به منظور حفظ محیط بهداشتی خانواده باشند بنابراین باید در انتخاب سطل زباله در منزل دقت نمود در این متن تعدادی از ویژگی های یک سطل آشغال خوب برای منزل و همچنین معرفی سطل زباله هایی که می شود در منزل استفاده نمود آمده است.

یک سطل آشغال خوب برای منزل می بایست چگونه باشد؟

از آن جایی که محیط خانه یک محیط بسته بوده و زباله هایی که در منزل تولید می شود معمولا از نوع زباله های تر است بنابراین باید سطل زباله ای برای خانه انتخاب نمود که مناسب محیط بوده و بوی بد زباله را در محیط خانه ایجاد نکند. یک سطل زباله ی مناسب برای منزل می بایست دارای ویژگی های زیر باشد:

  • سطل زباله ای که برای منزل خریداری و انتخاب می شود می بایست حتما دارای درب باشد این موضوع موجب می شود به محض ریختن زباله درب آن گذاشته شده و بوی نا مطبوع زباله ها در محیط پراکنده نشود.
  • وجود درب بر روی سطل آشغال می تواند از ورود و یا رشد حشرات نیز جلوگیری نماید.
  • سطل زباله ی انتخاب شده همچنین باید طوری طراحی شده باشد که به راحتی تخلیه ی زباله از آن صورت گرفته و مکانی برای جایگذاری کیسه زباله در آن تعبیه شده باشد.

از جمله سطل زباله هایی که برای منازل می توان استفاده نمود و طبق معیار های استاندارد ساخته می شود سطل زباله های پدالی، درب دار، کابینتی، باد بزنی و… استفاده نمود. تمامی سطل زباله های نام برده شده دارای در پوش بوده و استاندارد ها و ویژگی های یک سطل زباله ی خوب که در متن بالا گفته شده را دارا می باشند که  بهترین آن ها سطل زباله های پدالی می باشند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد