هزینه ی اجاره ی صندلی تاتو

0

هزینه ی اجاره ی صندلی تاتو

هزینه ی اجاره ی صندلی تاتو : امروزه با توجه به این موضوع که کار تاتو بسیار پر رونق است و باب میل و سلیقه ی بسیاری از افراد می باشد  از این رو در اکثر آرایشگاه های مردانه و زنانه این امر انجام می گیرد و در آمد بالایی نیز دارد. اما گاهی در بعضی از آرایشگاه ها که خواهان اجرای این امر در آرایشگاه خود نیز هستند فردی به عنوان تاتو کار وجود نداشته و تخصصی در این امر ندارند. در این مواقع می توان فردی را که در این کار خبره است را وارد آرایشگاه نمود تا خدمات آرایشگاه و جذب مشتری افزایش پیدا کند. این امر را می توان از طریق اجاره دادن صندلی تاتو به فرد تاتو کار امکان پذیر نمود.

اجاره ی صندلی تاتو و هزینه های آن

اجاره دادن صندلی تاتو به فردی که این کار را انجام می دهد نیازمند هزینه هایی است. چرا که بخشی از آرایشگاه مختص کار وی بوده و در این زمینه مشغول فعالیت است از این رو هزینه هایی می بایست در قبال کاری که می کند پرداخت نماید. پرداخت اجاره ی صندلی تاتو می تواند به طریق های زیر باشد:

اولین نوع پرداخت، پرداخت به صورت روز مزدی و یا درصدی می باشد. در این نوع پرداخت فرد بخشی از هزینه ای را که از مشتریان دریافت می نماید را طبق قرار داد قبلی به فردی که مسئول آرایشگاه است پرداخت می کند یعنی درصدی را برای خود و درصدی را به وی می دهد.

دومین نوع پرداخت به صورت ماهانه است که افراد بین خود توافق می کنند آیا به صورت درصدی باشد و یا ماهیانه مبلغی را به عنوان اجاره پرداخت نماید. این نوع پرداخت معمولا سود زیادی ندارد و راه حل خوبی نیست چرا که در صورتی که فرد تاتو کار در ماه زیاد و یا کم کار کند می بایست همان مبلغ را به فرد آرایشگاه پرداخت نماید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد