مبلمان اداری (بخش دوم )

0

مبلمان اداری

مبلمان اداری : افراد شاغل همه روزه ساعات زیادی را در محل کار خود می گذرانند پس لازم است محیط کاری راحت و در عین حال به روز و مدرن داشته باشند .

فراهم کردن محیطی راحت برای کارمندان و افراد مجموعه کار سختی نیست کافی است به پارامترهایی چون دکوراسیون داخلی توجه کرد . برگزاری جلسات و میتینگ ها در محیطی مدرن و امروزی تاثیر بسزایی در ظاهر شرکت شما خواهد داشت اکثر مشتریان شما به نوع فضا و دکوراسیون مجموعه شما توجه خواهند کرد پس لازم است محیط دفتر کار خود را به بهترین نحو طراحی کنید .

از مهم ترین المان هایی که در دکوراسیون یک اداره نقش دارد مبلمان است , مبلمانی که در محیط کار مورد استفاده قرار می گیرند با مبلمان منزل متفاوت است . برای خرید مبلمان ادارای نکاتی را مدنظر داشته باشید :

·        بودجه خرید مبلمان اداری

خرید مبلمان ادارای هزینه ی زیادی نمی طلبد اگر انتخابتان دقیق و اصولی باشد , سعی کنید مبلمان خود را از فروشگاه های معتبری تهیه کنید که کالاهای خود را با قیمت مناسبی ارائه می کنند بدین منظور می توانید از چند فروشگاه مبلمان اداری راجع به قیمت ها و کیفیت اجناسشان سوال کنید و فروشگاهی که کالاهای خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می دهد انتخاب کنید .

·        کیفیت مبلمان اداری

علاوه بر قیمت مبلمان باید به کیفیت آن ها نیز توجه کنید , اینکه متریال به کار رفته در ساخت مبلمان مرغوب باشد بسیار مهم است ممکن است مبل به صورت کاملا مدرن و زیبا طراحی شده باشد اما عدم کیفیت متریال مصرفی مانع از کارکرد صحیح آن می گردد . این مبلمان بعد از مدت کوتاهی ظاهری ناخوشایند به خود می گیرند .

·        تنوع مبلمان اداری

مبلمان اداری بایستی در مقایسه با مبلمان منزل تنوع بیش تری داشته باشند چرا که از آن ها در جلسات , قسمت مدیریت , قسمت کارمندان و مشتریان و ارباب رجویان استفاده می شود شکل ظاهری و نوع هریک از این مبلمان هم با یکدیگر متفاوت است و همه این ها هم بستگی به سلیقه مدیریت اداری دارد .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد