صندلی ماساژ پدیکور

0

صندلی ماساژ پدیکور

صندلی ماساژ پدیکور : پدیکور عملی است که برای رفع خستگی و امراض پا و همچنین تزئین و اصلاح ناخن های پا انجام می گیرد.

این عمل برای درمان بسیاری از درد های پا می تواند موثر باشد. عمل پدیکور اصولا بر روی صندلی های مخصوص می بایست انجام گیرد که بسیاری از این صندلی ها هم برای ماساژ پا و هم برای پدیکور می باشند. در واقع این دو عمل در بیشتر مواقع با هم همراه هستند.

صندلی ماساژ پدیکور کف پا

این صندلی که به صندلی ماساژ پدیکور شناخته می شود دارای خصوصیات بسیار عالی جهت تامین نیاز های پا برای ماساژ و درمان خستگی می باشد. صندلی های پدیکور ماساژ در واقع قادر هستند چند کار را با هم انجام دهند این کار ها شامل:

  • ماساژ غلطکی پا به ویژه کف پا با چند حالت
  • ماساژ پا از طریق گذاشتن آن ها در آب
  • دارا بودن یک عدد پایه و یک حوضچه که معمولا برای شست و شو و آرام بخشی عضلات پا از آن استفاده می شود.

این عملیات بر روی آرام سازی پا بسیار تاثیر گذار است. همان طور که گفته شد صندلی های پدیکور دارای یک صندلی و یک بخش چسبیده در قسمت پایینی خود بوده که این بخش معمولا شامل یک حوضچه ی کوچک می باشد بیشتر این حوضچه ها دارای یک دوش کوچک هستند که عمل شست و شوی پا را آسان تر خواهند کرد. این دوش در بالای حوضچه قرار می گیرد.

از طرفی همان طور که در بالا گفته شد یک قسمت غلطکی مانند در روی قسمت پایینی قرار می گیرد که عملیات ماساژ کف پا را انجام خواهد داد. در دو طرف صندلی نیز دو دسته ی پهن جهت راحت نشستن فرد قرار گرفته شده است. در حوضچه نیز ۶ لوله اصولا به همراه آب گرم و سرد به همراه لوله ی ورود و خروج برای موارد اضافی وجود دارد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد