سطل زباله پلاستیکی

0

سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله پلاستیکی : یکی از انواع سطل آشغال ها، سطل آشغال های پلاستیکی هستند. سطل آشغال ها برای حفظ محیط زیست و حفظ سلامت افراد از آلودگی می توانند نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

سطل زباله ها امروزه در دو نوع پلاستیکی و فلزی هستند که نوع پلاستیکی آن در مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد به ویژه در مکان های عمومی بیشتر سطل های آشغال از نوع پلاستیکی می باشند.

سطل آشغال های پلاستیکی

سطل آشغال های پلاستیکی خود نیز به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. جنس آن ها از نوع پلاستیک فشرده است و در ساخت آن ها استاندارد های زیادی می بایست رعایت شود. از آن جایی که این نوع سطل زباله در مکان های عمومی کاربرد فراوانی دارند و یا به میزان زیادی در معرض آفتاب قرار می گیرند از این رو باید در ساخت آن ها دقت زیادی شود.

این نوع سطل آشغال ها می بایست در برابر اشعه ی آفتاب و یا گرمای ناشی از آن همچنین در سرما و در برابر ضربه و یا فشار باید مقاومت بالایی داشته باشند. چرا که در غیر این صورت به زودی از بین خواهند رفت. اما پلاستیک های فشرده که در ساخت آن ها استفاده می شود اصولا باید این مقاومت ها را داشته باشد.

سطل آشغال های پلاستیکی معمولا در دو نوع درب دار و بدون درب عرضه می گردند. نوع درب دار آن ها برای مراکز عمومی و در سطح شهری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد چرا که درب موجود از خروج بوی زباله ها به بیرون جلوگیری می کنند و همچنین برای مکان های عمومی که پر رفت و آمد هستند بهداشتی تر می باشد.

نوع بدون درب آن ها بیشتر در منازل مورد استفاده قرار می گیرد که برای دستشویی و اتاق خواب معمولا در شکل های عروسکی و یا تزئینی وجود دارند و بیشتر برای زباله های خشک مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد