راهنمای بازدید حرفه ای از الکامپ ۹۷

0

راهنمای بازدید حرفه ای از الکامپ ۹۷

راهنمای بازدید حرفه ای از الکامپ ۹۷ : ششم تا نهم مردادماه، بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین الملی تهران دایر است و فرصت بی نظیری را برای تبادل اطلاعات و عرضه آخرین دستاوردها در اختیار فعالان حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت قرار خواهد داد. این مطلب، برای آشنایی بهتر با نمایشگاه و کمک به بازدید بهینه از الکامپ ۹۷ نوشته شده است.

به صورت سنتی نمایشگاه الکامپ محلی برای عرضه محصولات و خدماتی است که مستقیما با کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن مرتبط است؛ اما با ورود سبک زندگی مجازی و فراگیر شدن آن در بین جامعه، مخاطبان این نمایشگاه دیگر صرفا متخصصان کامپیوتر و فناوری اطلاعات نیستند و تمامی افراد که حالا دیگر به اشکال مختلف به استفاده از خدمات دنیای مجازی عادت کرده اند، مخاطب الکامپ هستند.

در پی این تغییر رویه، بدیهی است که الکامپ نیز افق های تازه ای را به روی خود گشود و از سه سال پیش اقدام به برگزاری بخش های جانبی الکام استارز، الکام گیمز و الکام ترندز نموده است. بخش هایی که با وجود عمر کوتاه، حالا به نبض تپنده نمایشگاه تبدیل شده اند و به دلیل برخورداری از اقبال مخاطبین خاص و عام، هر ساله با متقاضیان بیشتری برای شرکت و بازدید مواجه شده اند.

الکام استارز، بخش ویژه الکامپ برای استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپاست و فرصتی که در آن استارتاپ های نوپا با مخاطبان، مشتریان و سرمایه‌گذاران آشنا شده و می توانند پای میز مذاکره بنشینند. پس به جرات می توان گفت الکام استارز مجالی برای بزرگ شدن استارتاپ های جوانی است که تاکنون ویترینی برای دیده شدن نداشتند.

گواه این ادعا استارتاپ ‌های موفقی هستند که دو سال پیش همزمان با برگزاری الکام استارز جوانه زدند و اکنون با رسیدن به بلوغ، مخاطب و سرمایه‌گذار را در کنار خود می بینند.

در الکام استارز منتظر برنامه های گوناگون باشید

راهنمای بازدید حرفه ای از الکامپ ۹۷ : استارتاپ خوگر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در غرفه ۳۱۸ سالن ۸ مستقر است. بخش الکام استارز نمایشگاه الکامپ سه سالن را به خود اختصاص داده است.

مشتاقان دنیای کسب و کارهای نوین می توانند شرکت کنندگان این بخش از نمایشگاه را در سالن های ۹-۸، ۱۱-۱۰ و ۲۷ ملاقات کنند.

کاراکترهای انیمیشنی الکام گیمز

راهنمای بازدید حرفه ای از الکامپ ۹۷ : الکام گیمز نیز یکی از بخش های جدید نمایشگاه الکامپ است که به عنوان پدیده این نمایشگاه شناخته می شود. بازدیدکنندگان این بخش می توانند در جریان آخرین رویدادهای دنیای بازی قرار بگیرند و با بازی سازان و گیمرهای حرفه ای ایرانی و خارجی به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

هنگام حضور در این سالن امکان مشاهده هر اتفاق غیرمنتظره ای برای شما وجود دارد؛ مثل تیراندازی، پرتاب موشک و نارنجک و ملاقات با دایناسورها و آدم فضایی ها. پس هیجان حضور در این بخش را از دست ندهید و با کاراکترهای بازی های مختلف عکس سلفی بگیرید.

اتاق شتاب به عنوان یکی از بخش های جنبی الکام استارز، محلی برای مشاوره با متخصصین راه اندازی استارتاپ هاست

اتاق شتاب به عنوان یکی از بخش های جنبی الکام استارز، محلی برای مشاوره با متخصصین راه اندازی استارتاپ هاست

به نقل از سایت ایران الکامپ، شرکت کنندگان در نمایشگاه می توانند در برنامه های جنبی بخش الکام استارز شرکت کرده و ایده خود را با حضور متخصصین شتاب دهنده ها محک بزنند. این بخش ها شامل اتاق شتاب، الکام پیچ و آوردگاه سرمایه است که برای حضور در هریک باید ثبت نام کرد.

راهنمای بازدید حرفه ای از الکامپ ۹۷ :

اتاق شتاب: یک فرصت بی نظیر برای گفتگو با متخصصان مجرب، مشاوران، صاحبان صنعت و منتورهای برتر اکوسیستم کارآفرینی ایران و اروپا در حوزه ارزیابی ایده‌، کشف نیازهای مخاطبین و بازار، تیم سازی و کار تیمی، تاسیس و شکل ‌دهی به استارتاپ ها، شتابدهی استارتاپ ها، توسعه کسب‌ و کار، مذاکره با سرمایه‌ گذار و جذب سرمایه است. شرکت در این چالش برای همگان آزاد می باشد. غرفه اطلاع رسانی این برنامه در انتهای سالن ۱۰ دایر است.

الکام پیچ: در این برنامه، استارتاپ ‌ها خود را در زمانی محدود برای گروهی از داوران معرفی نموده و در نهایت به انتخاب هیئت داوران، بهترین تیم‌ ها معرفی می‌ گردند. ثبت نام در این برنامه نیز برای عموم آزاد است.

آوردگاه سرمایه: در این برنامه استارتاپ هایی که منتظر یک سکوی پرش هستند، می توانند محصول و خدماتشان را عرضه کنند. آوردگاه سرمایه راه حلی است که به واسطه آن گروهی از سرمایه ‌گذاران مجرب و فعال در بخش ‌های گوناگون اقتصادی و صنعتی کشور در جلساتی ویژه با صاحبان ایده و استارتاپ های نوپا به گفتگو و تبادل نظر می پردازند. غرفه اطلاع رسانی این برنامه در انتهای سالن ۱۰ دایر است.

 

نقشه سالن ۹-۸ نمایشگاه با حضور غرفه بزرگ خوگر

راهنمای بازدید حرفه ای از الکامپ ۹۷ : نزدیکترین راه ورود به سالن های الکام استارز از درب جنوبی واقع در خیابان نمایشگاه است. بلافاصله پس از ورود به محوطه نمایشگاه بین المللی، می توانید وارد سالن ۸ شوید. با ورود به این سالن ما در غرفه خوگر منتظر یک گپ دوستانه با شما خواهیم بود. همچنین می توانید در سالن ۸ از غرفه های کافه بازار، هاست ایران، عکس پرینت، آی هوم، آچاره، یکتانت، زرین پال، شب و ۲۲۰ استارتاپ دیگر بازدید کنید.

در انتهای این سالن نیز فرصت خوبی برای تبادل نظر در استیج استارتاپ وجود دارد. آنچه مهم است، فضای بسیار خوبی است که در سالن های الکام استارز یعنی سالن های ۸-۹، ۱۱-۱۲ و سالن ۲۷ برای تعامل با مدیران و متخصصان شرکت های استارتاپی مختلف به منظور شبکه سازی وجود آمده است. مخاطبان نمایشگاه می توانند ضمن بازدید از این سالن ها، رزومه حرفه ای خود را به صاحبان کسب و کار ارائه کنند و گامی مثبت در جهت معرفی توانایی های خود بردارند.

 حضور شرکت های بزرگ خصوصی و سازمان های دولتی در دوره های پیشین الکامپ

راهنمای بازدید حرفه ای از الکامپ ۹۷ : : همچنین برای ملاقات با بزرگان شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری می توانید به سالن های نمایشگاه الکامپ که به صورت سنتی جایگاه های مشخص به خود را دارند مراجعه کنید. در این سالن ها، شرکت های بزرگ فعال در زمینه سخت افزار و نرم افزار همچون همکاران سیستم آماده تبادل اطلاعات با مخاطبان و حتی دریافت رزومه حرفه ای علاقمندان به همکاری هستند.

شرکت های دولتی و سازمان های بزرگ نیز از شرکت کنندگان در نمایشگاه هستند و بازدیدکنندگان می توانند ضمن حضور در غرفه این سازمان ها، در جریان آخرین تحولات و خدمات ارائه شده توسط مجموعه های دولتی نظیر اپراتورهای تلفن همراه قرار بگیرند.

در غرفه خوگر، منتظر شما هستیم

خوگر در نمایشگاه الکامپ ۹۷ همچون سال گذشته حضور فعالی دارد. این پلتفرم و فروشگاه اینترنتی مبلمان با رویکردی نوین، ایده انتخاب و خرید اینترنتی مبلمان و ارسال رایگان آن به سراسر ایران را با موفقیت عملیاتی کرده و پس از چهار سال از شروع فعالیت، تبدیل به بزرگترین فروشگاه مبلمان ایران شده است.

خوگر به عنوان بستری مجازی ارائه دهنده خدمات به اقشار مختلف جامعه است. تامین کنندگان و خریداران در سراسر کشور می توانند با ورود به وبسایت خوگر، از خدمات آنلاین آن استفاده کنند.

راهنمای بازدید حرفه ای از الکامپ ۹۷ :

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد