تجهیزات مبلمان اداری

0

تجهیزات مبلمان اداری

تجهیزات مبلمان اداری : مبلمان های اداری به منظور راحتی و آسایش افراد در محل کار مورد استفاده قرار گرفته می شوند , با صرف هزینه ای نه چندان بالا می توان دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین شکل ممکن عوض کرد و مجموعه ای شکیل و زیبا خلق نمود .

مبلمانی که در هر اداره و شرکتی به کار برده می شوند بایستی دارای یکسری خصوصیات منحصربه فرد باشند و به عبارتی دیگر با هم متفاوت باشند چرا که هر محیطی نوع مبلمان و دکوراسیون خاصی را می طلبد .

به هنگام تهیه ی تجهیزات مبلمان اداری مواردی را در نظر داشته باشید .

راحتی و آسایش

اولین و مهم ترین ویژگی که مبلمان اداری بایستی داشته باشند راحتی است , افراد و مشتریان مجموعه نبایستی به هیچ وجه احساس ناراحتی و نارضایتی از مبلمان داشته باشند . صندلی های مبلمان راحت دارای نشیمنگاه های نرم و استاندارد هستند و فرد با نشستن بر روی آن ها اذیت نمی شود .

نقشه ی ساختمان

نقشه ی محل کار خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن مبلمان را تهیه فرمایید , بی نظمی و ناهماهنگی در مجموعه هایی که نقشه داخلی شان با نوع مبلمان آن ها متناسب نیست مشهود است . به کوچکی و یا بزرگی اتاق ها و متراژ ساختمان نیز توجه کنید .

ویژگی اتاق ها

هر کدام از اتاق ها شرایط و ویژگی هایی دارند مثلا در یک اتاق پنجره وجود دارد و همین باعث روشنایی آن قسمت شده است اما اتاق دیگر تاریک است و معماری متفاوتی هم دارد پس طبیعی است که نوع مبلمان هر کدام از این اتاق ها با هم متفاوت باشد .

تعداد افراد

به تعداد کارکنان مجموعه مبلمان مورد نیاز است منظورمان از مبلمان به طور کلی میز و صندلی و سایر تجهیزاتی چون کتابخانه ها , قفسه ها و .. است . بایستی برای مشتریان و مهمانان مجموعه هم مبلمانی در نظر گرفته شود .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد