انواع ماساژ های صندلی ماساژ

0

انواع ماساژ های صندلی ماساژ

انواع ماساژ های صندلی ماساژ : صندلی های ماساژ به صندلی هایی گفته می شود که طبق یک برنامه و روشی از پیش نصب شده و تعبیه شده به ماساژ شخصی که از آن استفاده می کند می پردازد. این صندلی در آرامش روحی و روانی و همچنین در درمان درد های جسمانی و یا ناراحتی های روحی تاثیر به سزایی دارد. صندلی های ماساژ روش های گوناگونی برای ماساژ دارند که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

انواع ماساژ های صندلی ماساژ

صندلی های ماساژ به شیوه ای طراحی شده اند که فقط یک ماساژ را انجام نمی دهند. بلکه مدل های گوناگونی  از ماساژ را انجام می دهند. این حالت ها شامل حالت های زیر است:

ماساژ مالشی:

این ماساژ به صورتی است که قسمتی از بدن را که فرد تعیین کرده است را به حالت مالشی ماساژ می دهد.

ماساژ ضربه ای:

که به صورت ضربه های پی در پی و آرام ماساژ می دهد.

ماساژ شیتاسو:

این ماساژ به ماساژ انگشتی معروف است که حالت انگشتان دست بر روی بدن ماساژ می دهد.

ماساژ ترکیبی:

که شامل ماساژ مالشی ضربه ای است که هم به صورت ضربه ای و هم به صورت مالشی بدن فرد را ماساژ کی دهد.

همچنین علاوه بر موارد بالا این دستگاه شامل ۸ حالت ماساژ اتوماتیک می باشد. این ۸ حالت با روش های بالا متفاوت می باشد. چرا که روش های بالا شامل تغییر در شیوه ی ماساژ دادن می باشد اما این روش ها به شیوه ای است که یک قسمت از بدن را به گونه های متفاوت عضلات ماساژ می دهد یعنی هر قسمت از یک عضو دارای ماساژی تقریبا تخصصی است. این ۸ حالت شامل ماساژ های چرخشی کمر، ماساژ های کششی کمر،موجی نشیمن گاه و اطراف عضو، ساق پا و همچنین قسمت روی پا می باشد. که در درمان درد های عضو های گفته شده می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد