انواع صندلی انتظار آرایشگاهی

0

انواع صندلی انتظار آرایشگاهی

انواع صندلی انتظار آرایشگاهی : نیمکت انتظار آرایشگاهی  به نیمکتی گفته می شود که معمولا برای انتظار مشتریان و یا همراهان مشتری در آرایشگاه در قسمت مخصوص گذاشته می شود. شاید تعداد زیادی از آرایشگاه ها فاقد صندلی انتظار باشند. اما باید دانست که نیمکت آرایشگاهی لازمه ی هر آرایشگاه بوده و بهتر است برای دکوراسیون آرایشگاه این نیمکت وجود داشته باشد. نیمکت های آرایشگاهی بنابر سلیقه ی افراد می توانند به گونه های مختلفی باشند. که قیمت های متنوعی هم دارند. در ادامه در مورد نیمکت های آرایشگاهی توضیحات بیشتری خواهیم داد.

نیمکت آرایشگاه و انواع آن

همان طور که گفته شد نیمکت های آرایشگاهی انواع گوناگونی دارند. انواع نیمکت های آرایشگاهی یا انتظار به صورت زیر است:

  • نیمکت آرایشگاهی پلاستیکی: این نوع نیمکت ها از جنس پلاستیک فشرده شده بوده و ساده ترین نوع نیمکت برای انتظار مشتریان است. اگر فردی هستید که به دکوراسیون داخلی آرایشگاه بوده و به دنبال جذب مشتری هستید این نیمکت توصیه نمی شود چرا که بسیار ساده بوده و در آرایشگاه ها کم تر از آن ها استفاده می شود . از سوی دیگر نیمکت های آرایشگاهی پلاستیکی به صورت تک نفره هستند.
  • نیمکت آرایشگاهی لوکس: نیمکت های آرایشگاهی لوکس برای کسانی که به دنبال دکوراسیون زیبایی برای آرایشگاه خود هستند بسیار مناسب است. این نوع نیمکت ها که به صورت مبل هستند شامل نیمکت های تک نفره و چند نفره بوده و طراحی بسیار شیکی دارند. بسیاری از آن ها توسط نگین های تزئینی تزئین شده هستند. لایه ی رویی آن ها نیز معمولا از نوع چرمی است. اگر به دنبال نیمکت مناسبی برای آرایشگاه خود هستید این نیمکت ها گزینه ی خوبی هستند.
  • نیمکت های چرمی: نیمکت های چرمی نیز همانند نیمکت های نوع اول به صورت تک نفره هستند و بیشتر فرم اداری دارند لایه ی روی آن ها چرمی بوده و دارای دسته برای تکیه ی افراد می باشد. این نوع نیمکت نسبت به نیمکت های نوع اول مناسب تر و راحت تر است.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد