الکامپ

0

الکامپ : بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۶ مرداد، با حضور جمعی از مسئولین آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه فعالان حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به معرفی آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهایشان می‌پردازند. خوگری‌ها نیز، دو روز اول الکامپ ٩٧ را با انرژی و پرکار شروع کردند و امیدوارند، در دو روز آینده نیز، افتخار همراهی با فعالان حوزه مبلمان، دکوراسیون داخلی، آی تی و تجارت الکترونیک را داشته باشند.

خوگر و خوگرپلاس؛ میزبان شما هستند
خوگر و خوگرپلاس؛ میزبان شما هستند

الکامپ چندسالی است که به عنوان یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌های تهران جایگاه ویژه‌ای برای خود کسب کرده و با حضور شرکت‌ها و استارتاپ های نوپا در حوزه‌های گوناگون، سال به سال به محبوبیت آن افزوده می‌شود. در میان تمامی بخش‌های نمایشگاه، بخش مربوط به استارتاپ‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نوین بر پایه وب، به نبض تپنده الکامپ تبدیل شده است.

غرفه خوگر در نمایشگاه الکامپ
غرفه خوگر در نمایشگاه الکامپ

پلتفرم آنلاین خوگر، با شرکت در الکامپ ۲۴ به دنبال معرفی خدمات و ارائه آخرین دستاوردها به مخاطبان خود است. در این نمایشگاه، خوگر به معرفی خدمات ویژه تجهیز استارتاپ‌ها خواهد پرداخت. خدماتی منحصر به فرد برای مجموعه‌های نوپا که یاری دهنده آنها در راه اندازی مجموعهشان خواهد بود. دیگر ارمغان خوگر برای مخاطبان، امکان خرید اقساطی کلیه کالاهای موجود در وب سایت خوگر با شرایط پرداخت کاملا منعطف و بدون نیاز به ضامن است. یکی از مزایای بزرگ خوگر، ارسال رایگان کلیه سفارشات مشتریان به سراسر ایران است؛ امکانی که با توجه به هزینه بالای حمل و نقل کالاهای حجیم خانواده مبلمان، امتیاز بزرگی برای مشتریان خوگر خواهد بود.

بخش خوگرپلاس
بخش خوگرپلاس

الکامپ

در کنار تمام خدمات یاد شده، در نمایشگاه الکامپ امسال، خوگر از برند هم خانواده خود یعنی خوگرپلاس رونمایی خواهد کرد. خوگرپلاس یک پلتفرم B2B برای برقراری ارتباط میان فعالان حوزه صنعت مبلمان و دکوراسیون به منظور تامین نیازهای آنها در بخش ساخت و تولید است. خوگرپلاس پلتفرمی پویاست که با خدمات گسترده خود می‌تواند خلا بزرگ موجود در این صنعت را پوشش دهد.

عکس یادگاری مهمانان و مدیران خوگر
عکس یادگاری مهمانان و مدیران خوگر

خوگر در روز اول میزبان مهمانان مختلفی بود که در اولین ساعات آغاز به کار نمایشگاه، از الکامپ بازدید و با مدیران خوگر عکسی به یادگار گرفتند. نامآشناترین مهمان روز اول، مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود که از سالن الکام استارز هم بازدید کرد.

اتاق توسعه دهندگان وب در غرفه خوگر
اتاق توسعه دهندگان وب در غرفه خوگر

از همان ساعات اول، اتاق ویژه غرفه خوگر که مختص برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزارها طراحی شده است، مورد توجه و استقبال متخصصان این بخش قرار گرفت. این اتفاق از آن جهت برای خوگر حائز اهمیت است که باتوجه به پیشرفت روزافزون تولید دانش در این حوزه، نیاز به تعامل افراد کاربلد این بخش با یکدیگر بیش از پیش احساس می‌شود و خوشبختانه، در این قسمت از غرفه خوگر شاهد ارتباط مفید و موثر متخصصان برنامه‌نویسی و توسعه‌دهندگان وب با یکدیگر و با کارشناسان خوگر بودیم.

اتاق بازی در غرفه خوگر
اتاق بازی در غرفه خوگر

دیگر بخش پرمخاطب غرفه خوگر، اتاق بازی آن است که با استقبال جوانان و نوجوانان علاقمند به بازی مواجه شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه خوگر، دقایقی در دنیای هیجان انگیز و دوست داشتنی بازی‌های رایانه‌ای غرق شوند.

خوگر را در دو روز باقیمانده از نمایشگاه دنبال کنید
خوگر را در دو روز باقیمانده از نمایشگاه دنبال کنید

این نمایشگاه تا سه شنبه ۹ مرداد به کار خود ادامه می‌دهد و بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعدازظهر می‌توانند از این رویداد سالانه بازدید کنند. غرفه بزرگ خوگر، در سالن هشت و در قلب بخش الکام استارز نمایشگاه واقع شده و با افتخار، میزبان مخاطبان و دوستان خود است.

کلیه حقوق این مطلب متعلق به خوگر است
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد