استفاده از قاب عکس در چیدمان منزل

0

استفاده از قاب عکس در چیدمان منزل

استفاده از قاب عکس در چیدمان منزل : حتما برای همه ی ما اتفاق افتاده است که یک دیوار معمولی ، به دلیل دیزاین و طرح هایی که بر روی آ« قرار گرفته است ، به یک باره توجه ما را به خود جلب کند .

ذلیل این امر استفاده ی درست و لصولی از قاب عکس ها به عنوان ابزاری کوچک اما پر اهمیت در چیدمان منزل می باشد .

شما نیز می توانید با استفاده از کمی خلاقیت ؛ از قاب عکس ها به عنوان المانی در زیبا سازی محل زندگی تان استفاده کنید .

چنان چه خواهان یافتن ایده هایی برای استفاده از قاب عکس ها در چیدمان خانه هستید ؛ ما را همراهی کنید .

اصول استفاده از قاب عکس در چیدمان منزل :

  • قاب های یک شکل و یکسان : برای ایجاد توازن و زیبایی در چیدمان این قاب ها می توان آن ها را در دو ردیف همسطح با فاصله ی افقی بیشتر و فاصله ی عمودی کمتر ؛ برای عریض تر نشان داند فضا می باشد .
  • طیف رنگی قاب ها : برای ایجاد توازن و زیبایی می توان قاب هایی در یک طیف رنگی استفاده کرد و یا این که میان تصاویر موجود در آن ها تناسب رنگی و تصویری ایجاد نماییم .
  • توازن در چیدمان : برای یک دیوار بزگ می توان از جند قاب یزرگ تر در یک طرف و دو یا سه قاب با اندازه های متوسط در طرف دیگر آن ها استفاده کرد .
  • نحوه ی قرار گرفتن قاب ها : می توان قاب های هم اندازه را به صورت عمودی بر روی دیوار نسب کرد و لا به لای آن ها از چیدمان قطری آن ها بهره برد . اگر تمامی قاب ها به یک اندازه هستند ، می توان آن قابی را در مرکز چیدمان قرار داد که تصویر و یا قاب تیره تری دارد . با این روش ، یعنی چیدمان قطری و عمودی ، ما یک هرج و مرج سازمان یافته را ایجاد کرده ایم.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد