چه تشک خوابی بخریم ؟

0

چه تشک خوابی بخریم ؟

چه تشک خوابی بخریم ؟ : پیش از خرید تشک خواب بهتر است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید , پس از آن با در نظر گرفتن نوع خواسته و نیازتان از یک تشک خواب اقدام به خرید کنید .

تشک های مناسب و استاندارد به طور کلی دارای ویژگی هایی هستند که در اینجا شرح داده می شود :
تشک های خیلی سفت و یا خیلی نرم به هیچ وجه مناسب نیستند و مشکلات جسمی از قبیل کمردرد , کوفتگی و .. برای شما به همراه خواهد داشت , پس به هنگام خرید بهتر است روی تشک دراز بکشید و از راحتی آن مطمئن شوید .

مورد مهم بعدی اندازه و سایز تشک است , وقتی می خواهید تشکی را تهیه کنید باید ببینید چه کسی می خواهد روی آن بخوابد تشک باید متناسب با قد انتخاب شود . تشک اگر بسیار کوچک باشد سبب عدم آرامش شما به هنگام خواب می گردد .

چه تشک خوابی بخریم ؟

سعی کنید تشک های دولایه را انتخاب کنید تا در صورت لک شدن لایه بیرونی تشک قسمت های زیرین مصون بمانند .
نکته مهم بعدی در خرید تشک , روکش است . به هنگام خرید حتما روکش تشک را نیز تهیه نمایید چرا که سبب افزایش طول عمر تشک شما خواهد شد , این کالای کاربردی باعث زیبا تر شدن تخت خواب و نیز مانع از پارگی و لک شدن تشک می گردد .

برای بهبود کیفیت خواب بهتر است هر ده سال یکبار تشک و کفی تختتان را عوض کنید .

چه تشک خوابی بخریم ؟

اینکه کدام تشک با کدام جنس برایتان مناسب تر است بستگی به خود شما دارد , تشک ها در انواع متفاوتی تولید می شوند : تشک های فنری , تشک های طبی , تشک های طبی و فنری , تشک آبی و تشک های بادی . تشک های بادی و آبی عمدتا در پیک نیک ها و بیرون از منزل به کار برده می شوند .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد