نکات مهم در خرید تشک

0

نکات مهم در خرید تشک

نکات مهم در خرید تشک : در خرید و تهیه انواع تشک ها باید به نکاتی توجه شود برخی از آن ها در ذیل آورده شده است :

·        وضعیت جسمانی و سلامتی فرد

نکته قابل توجه سلامت فرد است , تشکی را تهیه کنید که سلامت و آرامش شما را به خطر نیندازد . امروزه با هجوم انواع تشک های متنوعی مواجه هستیم که هریک بنا به خصوصیات و وضعیت جسمانی افراد طراحی و تولید شده اند .

اگر از مشکلاتی چون کمردرد یا درد های عضلانی رنج می برید قبل از خرید تشک با پزشک خود مشورت کنید , متخصصان عمدتا تشک های سفت طبی را توصیه می کنند اما هر فردی روی یک نوع تشک احساس آرامش می کند قبل از خرید تشک می توانید به آرامی روی آن دراز بکشید و از راحتی آن اطمینان حاصل نمایید .

·نکات مهم در خرید تشک

سایز تشک

سایز تشک یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه نمود . تشک های دونفره , تک نفره و کودک در اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند و شما بایستی براساس اندازه تخت خواب و نیز قد خود یکی از سایز ها را انتخاب کنید .

·        راحتی تشک

تشک ها در انواع مختلف بادی , آبی , فنری , اسفنجی و .. در دسترس هستند تشکی را انتخاب کنید که راحت و مناسب حال شما باشد , آنچه که در خرید تشک ها مهم است راحتی آن هاست نه سبک یا سنگین بودنشان چرا که قرار نیست تشک را هرروز جابه جا کنیم اما راحتی آن سبب آرامش و آسایش ما به هنگام خواب می شود .

·        کیفیت تشک

تشک های با کیفیت و استاندارد را می توان از روی پارچه آن ها , فنرهای به کار رفته در آن ها و نوع بسته بندیشان تشخیص داد . تشک های استاندارد دارای فنرهای قوی با طول عمر بالاهستند و پارچه های مرغوبی هم در ساخت آن ها به کار برده شده است .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد