قیمت تشک طبی فنری

0

قیمت تشک طبی فنری

قیمت تشک طبی فنری : از دیگر انواع تشک های طبی که مناسب بیماران و افرادی است که از کوفتگی های بدن و بدخوابی رنج می برند , تشک های طبی- فنری است .

این نوع تشک ها با طراحی منحصربه فرد و کیفیت بالایی تولید می شوند و استفاده از آن برای هر قشری بلامانع است , این نوع تشک ها فرم بدن را به استاندارترین و بهترین حالت ممکن نگه می دارند و از مشکلاتی که در حین خواب برای ستون فقرات و کمر پیش می آید جلوگیری می کنند .

در تشک های طبی فنری از فنر استفاده شده است برخلاف تشک های طبی که در تولید آن ها اسفنج های فشرده به کار برده شده است , این ویژگی موجب شده تا تشک سفتیِ مناسبی داشته باشد و بدن روی آن احساس راحتی کند .

متریال و محتویات به کار رفته در ساخت این تشک ها شامل : فنرهای قوی و کوچک , فوم , ابرهای مقاوم , پارچه و .. که نوع و کیفیت هریک بنابه نوع تشک تعیین می شود .

قیمت تشک طبی فنری

قیمت این نوع تشک ها نیز بر اساس یکسری معیارها تعیین می گردد , مهم ترین آن کیفیت تشک است .

برای خرید یک تشک باکیفیت لازم است هزینه بیش تری صرف کنیم , تشک های طبی فنری ارزان قیمتی در بازار موجود هستند اما برای خرید تشک هایی که دوام بالایی دارند باید قیمت بالاتری بپردازیم . تشک هایی که فاقد گارانتی هستند با قیمت پایین تری عرضه می شوند اما کیفیت چندان مطلوبی ندارند و طول عمرشان بسیار کم است .

برای خرید یک تشک طبی فنری مناسب به سایز تخت خوابتان دقت کنید و بر طبق آن اقدام به تهیه تشک نمایید . ارتفاع تشک استاندارد طبی فنری کمی از سطح تخت بالاتر است , تشک های کم ارتفاع سفت و نامناسب هستند .

اگر بالش های طبی را هم به همراه تشک تهیه کنید هزینه بیش تری می طلبد که البته در مقابل سلامتی و راحتی شما ارزشی ندارد .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد