قوانین اصولی دکوراسیون خانه

1

قوانین اصولی دکوراسیون خانه:

دکوراسیون خانه یکی از نکات ضروری و چالش برانگیز هر خانه ای می باشد. گاه در صورت عدم ندانستن و یا دقت کافی دست به چیدمانی می زنیم که از ابتدا و اساس دکوراسیون خانه نامنظم و غیر اصولی چیده می شود.

بسیاری از طراحان داخلی و پیشرو در امریکا معتقدند برای انکه با فضا ها و صحنه های ساده و احمقانه ای رو به رو نشویم باید اصول اولیه چیدمان خانه را بدانیم.

ما تکنیک های برخی از این طراحان را جمع اوری کرده ایم تا ببینیم کدام یک از روش های مرسوم ارزش بهتری دارند. اینکه ایا برای این چیدمان نیاز داریم که کلا از ساخت و ساز جدید شروع کنیم یعنی خانه جدیدی بخریم، نوسازی را شروع کنیم و یا نه یک زوجی که خواهان دکوراسیون زیبا و هوشمندانه ای هستند، را از ابتدا با نکات و قوانین درست چیدمان منزل راهنمایی کنیم. که اکثر طراحان با نظر دوم موافق هستند و در این مقاله چند مورد از این قوانین توسط مشاوران را ارائه کرده ایم.

قوانین اصولی دکوراسیون خانه و فضاهای روشن:

اتاق هایی که با یک نوع نورپردازی خاص، مانند یک آویز طراحی شده اند، می تواند فضایی دو بعدی را ایجاد کنند. مت سندرز می گوید: “نورپردازی فضای ویژه هر اتاق را افزایش می دهد.” “اطمینان حاصل کنید که نور از منابع مختلف، نه تنها از طریق اویز های مرکزی، بلکه دیگر مکان های خانه را با خلاقیت های زیرکانه مثل یک چراغ دیواری ، چراغ های رنگی ال ای دی یا گوشه ای خالی را انتخاب کنید که در آن یک لامپ جداگانه کوچک می تواند روشنایی بیش تر و بهتری را ایجاد کند.

قوانین اصولی دکوراسیون خانه و حدود فضای مکانی:

قبل از اضافه کردن وسایل ضروری خانه به سبد خرید خود، حتما فضای خانه را اندازه گیری کنید. جنیفر جونز می گوید:اندازه گیری می تواند فضای مورد نیاز را به شما ارائه دهد. همچنین توجه زیادی به اندازه قطعات مبلمان در رابطه با اتاق خود داشته باشید. همیشه قبل از خرید، اقلام بزرگتر مانند مبل ها و قالیچه ها را طراحی فضا کنید تا اندازه درست ان ها را خریداری کنید.

قوانین اصولی دکوراسیون خانه و عملکرد وسایل:

سعی کنید از وسایلی که خریداری می کنید بیشتر جنبه عملکردی داشته باشند تا زمینه تزئینی. چرا که اگر در چیدمان خانه سر رشته کافی نداشته باشید وسایل مذکور تنها می توانند باعث شلوغی خانه شوند به خصوص اگر شما خانه کوچکی داشته باشید. به طور مثال خریدن انواع و اقسام مجسمه ها، گلدان ها، پوسترها و تابلوها نقاشی در عین اینکه می توانند خانه ای را شیک و زیبا کنند در صورت عدم رعایت درست می توانند خانه را شلوغ و نا زیبا کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد