تشک و مراقبت های ضروری از تشک

0

تشک و مراقبت های ضروری از تشک

تشک و مراقبت های ضروری از تشک یک مشئله ای که باید هر کدام از ما ان را برای خود حل و فصل کنیم این است که تشکی که در اتاق خواب ما قرار گرفته است تنها برای خواب ماست و جز این نباید کارایی داشته باشد. طبق امار هایی که بهداشت جهانی اعلام کرده است یک انسان سالم تقریبا بین ۷ تا ۸ ساعت از زندگی روزانه خود را در تخت می گذاراند، این زمان برای زمان خواب است، خوابی که به اندازه غذا خوردن، نفس کشیدن و دیگر نیاز های ضروزی انسان بسیار دارای اهمیت است و باید به ان دقت کافی و وافی داشت.

طبق گزارشات بهداشت جهانی باید از این سرمایه زندگی به خوبی حمایت کرد، یعنی  باید بر روی تشک خود   مراقبت های اولیه   و ضروری را پیاده کرد تا اسیب نبیند.

 

تشک : استاندارد های موجود در کاتالوگ

هر تشکی به همراه خود یک گارانتی و یک کاتالوگ دارد که در ان،  شرایط و ویژگیهای یک تشک نوشته شده است. شرایطی چون عرض و طول تخت، مواد سازنده، میزان گارانتی موجود و دیگر نکات ضروری مربوط به تشک را  کامل نوشته است و شما می توانید با توجه به شرایط خود ان را انتخاب کنید، اگر شما دارای مشکلاتی از ستون فقرات هستید باید از از تشک سفت و متمایل به سخت استفاده کنید اگر باردار هستید شاید ترجیح دهید نرم و راحت باشد.  با خواندن کاتالوگ موجود حتی می توانید متحمل هزینه های اضافی نشوید. و در اینده تشک از اسیب در امان بماند.

تشک: تنها برای خواب است

بسیاری از ما تشک را محلی برای مطالعه، ارایش کردن، اهنگ گوش کردن و یا مراقبت از کودک انتخاب می کنیم و این باعث می شود که تشک به مرور زمان تغییر شکل دهد و به هنگام خواب شما را اذیت کند و در ان فرو بروید که به دنبال ان تغییر شکل در ناحیه ستون فقرات شما اتفاق خواهدد افتاد. یا حتی دیده شده تشک محل غذا خوردن شده است که   با ریختن انواع مواد غذایی دیگر سخت می شود لکه های موجود را از بین برد.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد